Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود از مسابقات قهرمانی آسیا شکست خورد.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در نخستین مسابقه خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز (دوشنبه) مقابل تایلند به میدان رفت و شکست خورد.

ملی‌پوشان ایران این دیدار را سه بر صفر (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۵) به حریف خود واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دیدار سیفو دونفون از تایلند با کسب ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین شد. از ایران نیز رویا فرخی با ۱۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بود.

رویا فرخی، سارا بطا، اسما وطن‌خواه، رکسانا جدی، نازنین علیزاده سالکساری، ریحانه سادات فاضلی، مهسا قادری اردکانی، مبینا سادات غفاریان عنبرانی، مهدیه رحیمی زارع، زینب مدنی، زهرا رضایی و کیمیا کیانی بازیکنان اعزامی تیم ملی جوانان دختر ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند.

تیم ایران سه‌شنبه، ۱۴ تیر مقابل قزاقستان به میدان می‌رود.  

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی والیبال جوانان دختر ، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا ، ورزش زنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال جوانان دختر مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا ورزش زنان قهرمانی آسیا جوانان دختر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب ۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰- تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقا دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا