Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران کرونا نیز مدافعان سلامت با کمترین حقوق و مزایا، بی‌منت و در بدترین شرایط به مردم خدمت‌رسانی کردند و بیش از ۳۰۰ شهید در این راه تقدیم کردند.

وی در آیین تجلیل از مدافعان سلامت مراکز بهداشت اهواز که امروز (۱۳ تیرماه) در تالار اجتماعات شرکت گاز خوزستان برگزار شدگفت: در دو سال گذشته کسی جرات نمی‌کرد وارد بیمارستان شود، اما کادر درمان با علم به خطر، جان خود را کف دست گرفتند و از خانه و فرزندان دور شدند و به مردم خدمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در خوزستان حدود ۵۰ نفر از مدافعان سلامت به طور مستقیم و غیر مستقیم در این راه جان‌شان را از دست دادند که پیگیر ثبت شهادت این افراد هستیم.

وی می گوید سال گذشته در این بازه زمانی روزانه ۷۵۰ نفر تلفات ناشی از کرونا در کشور داشتیم که با واردات ۱۵۰ میلیون دوز واکسن و تلاش مدافعان سلامت، در نهایت به شرایط کنونی رسیدیم.

یوسفی گفت: در بخش بهداشت و درمان انواع و اقسام قرارداد‌ها را داریم که موجب شده با وجود اینکه همه یک کار را انجام می‌دهند حقوق متفاوتی دریافت کنند. با پیگیری‌ها در سال ۹۹ آزمون استخدامی برگزار شد و موضوع تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی ایثارگر نیز انجام شد.

وی می گوید: در آزمون استخدامی برای کسانی که در حوزه کرونا خدمت کردند ضریبی در نظر گرفته شد. اکنون نیز پیگیر تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و ۸۹ روزه هستیم، زیرا نباید کسانی که در شرایط سخت، جان‌فشانی کردند تنها در آن دوران مورد توجه قرار بگیرند و بعد بگوییم به آن‌ها نیاز نداریم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت نیست که برای یک کار چند نوع حقوق پرداخت شود بنابراین این موارد را مجددا در مجلس پیگیری می‌کنیم. در این زمینه داریم تعاملی با دولت انجام می‌دهیم تا بار مالی آن تامین شود.

وی گفت: در پرداخت حقوق و دستمزد به این موضوع اعتقاد نداریم که لزوما عدالت به معنی برابری است؛ عدالت نیست فرد با تحصیلات بیشتر و کار بیشتر حقوق کمتری بگیرد. اگر در یک وزارتخانه برای یک کار با یک مدرک چند نوع حقوق پرداخت شود، بی‌عدالتی است. اگر حقوق فردی که در بدترین شرایط از جان خود مایه می‌گذارد نیز با فردی که در تهران و در شرایط آب و هوایی خوب پشت میز نشسته است، یکسان باشد عدالت برقرار نشده است.

یوسفی می گوید: با این وجود پیگیر حق کارمندان و پرسنل هستیم. نباید دستمزد قشری ۱۰ درصد و قشر دیگر ۶۰ درصد افزایش داشته باشد، زیرا همه جامعه در این تورم زندگی می‌کنند بنابراین در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنیم که حقوق‌ها بر اساس عدالت پرداخت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس افزایش حقوق مجلس شورای اسلامی مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند

محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند