Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران می‌گوید که نتیجه بازی مقابل لهستان را پیش‌بینی نمی‌کند.

میلاد عبادی پور صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری به نقل از ایسنا، میلاد عبادی‌پور کاپیتان‌ تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز هفته سوم لیگ ملت‌ها اظهار داشت:

خدا را شکر وضعیت تیم بهتر است. همه بازی‌ها از اول به‌ویژه برای تیم جوان ایران سخت بوده است اما تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره به این‌که تیم ایران می‌خواهد در هفته سوم با تمام توان بازی کند، گفت:

آمده‌ایم صد درصد توان‌خود را بگذاریم. من قبلا چندباری این حرف را زده ام و حالا هم می‌گویم که اصلا به برد و باخت فکر نمی‌کنیم و قطعا برای برد جلو می‌رویم . اما فکر کردن به آن اولویت اول بازیکنان نیست. اولویت اول خوب بازی کردن است.

وی افزود:

چهار بازی که در گدانسک داریم سخت است. نمی دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه، اما متاسفانه فکر نکنم که دیگر شانس بازی مقابل تیم‌های بزرگ این هفته در این شرایط را داشته باشیم، پس این موضوع یک پوئن مثبت برای تیم ایران است. بازی‌های سختی داریم اما تیم ایران هم جوان، با انگیزه و پر قدرت تا اینجا ظاهر شده است.

عبادی‌پور ادامه داد:

درست است یکسری جاها که باید بازی را به نفع خودمان تمام می‌کردیم، این اتفاق نیفتاد. اما تیم ایران تا الان نشان داده که اگر صد درصد توان خود را بگذارد، یقه همه تیم ها را می گیرد.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نتیجه بازی با لهستان را پیش بینی نکرد و گفت:

من بازی فردا شب را پیش بینی نمی کنم، گفتم و باز هم می گویم اصلا به برد و باخت فکر نمی‌کنیم. قطعا اگر خوب بازی کنیم، پیروز می‌شویم. البته جلوی برزیل خیلی خوب بازی کردیم، درست است سه بر صفر باختیم اما در دو ست شانس خیلی زیادی برای برد مقابل برزیل پر افتخار داشتیم. اول مردم ایران و بعد هم مردم دنیا انتظار بازی خیلی خوب و ‌زیبا را دارند، تا اینکه به برد و باخت آن کار داشته باشند. این هدف و اولویت ماست پس فقط به خوب بازی کردن فکر می‌کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه فردا شب (سه‌شنبه 14 تیر) در اولین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان میزبان می‌رود.

اخبار داغ 

گابریل پین دستیار فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا شد + عکس حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات پیکان + عکس پیشنهاد شدن کریستیانو رونالدو و نیمار به چلسی / استاندارد چشم امید بارسلونا به پینی زهاوی برای جذب لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران برد و باخت پیش بینی عبادی پور تیم ایران خوب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند

ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی می‌گوید پیش از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که مراقب روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر باشند؛ بازیکنی که امشب در هر ۳ گل تیم سیرجانی نقش مستقیم داشت. وی همچنین خواستار حضور مسئولان در ورزشگاه برای حمایت از تیمش در راه صعود به لیگ برتر شد.

مهدی رجب‌زاده امشب، ۷ اردیبهشت پس از شکست خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی اظهار کرد: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی فجرسپاسی افزود: برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

رجب‌زاده با بیان اینکه بازی با یک تیم لیگ برتری در جام حذفی، محک خوبی برای بازیکنان فجر بوده است، گفت: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد.

وی در تمجید از ستاره حریف نیز گفت: به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

این ملی پوش سابق در خصوص گل مردود شده این تیم در دقیقه ۶۷ بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم و به گل هم رسیدیم اما فکر می‌کنم داور به درستی گل را مردود کرد.

سرمربی تیم شیرازی با تاکید بر اینکه شکست ۳ بر صفر حق تیمش نبوده است، گفت: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم.

وی در خصوص بازی بسیار حساس هفته آینده تیمش در مقابل صدرنشین لیگ یک گفت: توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی شیراز که هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم صدرنشین، رتبه سوم لیگ یک را در اختیار دارد، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت باید در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد، تیم نخست جدول رده بندی برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت