Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا با حضور شهردارقزوین گشایش یافت

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا عصر دوشنبه با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که تا ۱۷ تیرماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا شده مشارکت کنندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، زنجان، قزوین، کردستان، همدان، البرز، کرمانشاه، مرکزی، قم، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، خوزستان، کرمان، بروجرد، گلستان و مازندران محصولات و تولیدات خود را در حوزه های گل و گیاه و صنایع دستی و سوغات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در خصوص از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: برپایی این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دوستداران گل و گیاه است تا زمینه آشنایی با انواع گیاهان و گل های مناسب آپارتمان را پیدا کنند.

وی افزود: همچنین با دیدن این نمایشگاه مردم می توانند با انواع سوغات و هدایای استان‌های دیگر اشنا شده و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

خورگامی بیان کرد: انواع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه‌ای و تزئینی، انواع ادوات باغبانی شامل نهاده‌ها، کود، سم و تجهیزات باغبانی، انواع قلم زنی، خاتم کاری، حصیربافی، صنایع چوبی شمال، چاقو، میناکاری، زیورآلات سنتی، انواع دکوری، سفال و پارچه توسط مشارکت کنندگان این نمایشگاه در غرفه ها ارائه شده است.

وی بیان کرد: نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا در مدت 5 روز زمان برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه گل و گیاه بین المللی استان نمایشگاه گل و گیاه تجهیزات باغبانی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس متوسطه استان قزوین به منظورمعرفی توانمندی‌های مدارس استان در راستای شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در سرای سعدالسلطنه برپا شده است.

ترویج فرهنگ اقتصادی و استفاده حداکثری ازظرفیت دانش آموزان، هنر جویان، نخبگان، کارآفرینان و ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی، آموزش همراه با تولید، هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها و مشاغل استان، رویداد کسب و کار و کارآفرینی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان