Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا شهرکی اظهارداشت: با توجه به تداوم پدیده گرد و غبار در حوزه سیستان و قرار گیری شاخص کیفیت هوا در وضعیت خطرناک به استناد نامه اجرایی تبصره سه و قانون هوای پاک و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ تصمیمات اتخاذ شده به شرح ذیل است.

وی گفت: کلیه مراکز اداری و دولتی و بخش اداری نهادها و سازمانهای وابسته به نهادهای عمومی و خصوصی به استثنای مراکز نظامی، انتظامی، بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها، بانک ها و مراکزی که در روزهای تعطیل لازم است به فعالیت خود ادامه دهند در شهرستان های منطقه سیستان تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: فعالیت واحدهای صنعتی، تولیدی اثرگذار بر تشدید آلودگی هوای شهر و روستا در محدوده های شهری و روستایی همچنین فعالیت های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می شوند، ممنوع می باشد.

وی بیان کرد: توصیه می شود گروه‌های حساس مانند بیماران قلبی عروقی، بیماران تنفسی، زنان باردار، سالمندان و کودکان در فضای شهری تردد نداشته و سایر افراد در صورت لزوم به تردد از ماسک استفاده و ساعت حضور خود را در فضای آزاد کاهش دهند.

شهرکی گفت: تاکید دیگر عدم انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز است و در صورت امکان مردم در خانه بمانند و در و پنجره ها را ببندد تا مواجهه با آلودگی کاهش یابد و در صورتی که علائمی مانند تنگی نفس و خس خس سینه مشاهده کردند به مراکز درمانی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان گرد و غبار آلودگی هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان