Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بیان می کند که هفته سختی پیش روی بلندقامتان ایران است.

سرمربی تیم ملی والیبال صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران پیش از نخستین مسابقه تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت :

قطعا هفته سختی پیش رو خواهیم داشت. با توجه به این که زودتر وارد لهستان شده بودیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با لهستان که از قدرتمندترین تیم‌های والیبال دنیا است، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در کشور خود بازی می‌کند و قطعا سالن پر از تماشاگر خواهد شد.

وی افزود:

 بازی سختی برابر تیم میزبان خواهیم داشت. با انجام درست آنچه در تمرینات پشت سرگذاشته‌ایم، تلاش می‌کنیم عملکرد قابل قبولی برابر لهستان داشته باشیم، البته هدف تیم ایران در ابتدا بازی خوب است و بازی به بازی پیش می‌رویم. به صعود فکر نمی‌کنیم و مهم عملکرد قابل قبول است. اگر با این عملکرد خوب شانس صعود یافتیم خوشحال‌تر خواهیم شد.

عطایی با تاکید بر پیشینه تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها تصریح کرد:

به پیشینه خود و تغییراتی که در فضای والیبال اتفاق افتاد، نگاه می‌کنیم. در تمام دوره‌ها و با وجود مربیان خوب و خارجی تنها دو بار وارد مرحله نهایی شده‌ایم. خوشحال خواهیم شد که این اتفاق برای سومین بار رخ دهد و تمام تلاش خود را برای ارائه بازی خوب انجام می‌دهیم اما نتیجه قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد:

از طرف خود و بازیکنان قول می‌دهم که برای ارائه بهترین عملکرد تلاش کنیم. آخرین هفته دور مقدماتی مسابقات لیگ ملت‌ها است و تمام تیم‌ها با تمام نفرات اصلی خود حضور دارند. لهستان «بارتوش بدنورژ» را آورده و ایتالیا ایوان زایتسف را به تیم اضافه کرده است. اسلوونی دو سه بازیکن اصلی اش را به هفته سوم آورده و کار بسیار سختی در پیش داریم.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد:

لهستان را به شکل یک رقیب می‌بینیم و تلاش خواهیم کرد که با عملکرد و بازی خوب مردم را خوشحال کنیم.

 

اخبار داغ 

گابریل پین دستیار فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا شد + عکس حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات پیکان + عکس پیشنهاد شدن کریستیانو رونالدو و نیمار به چلسی / استاندارد چشم امید بارسلونا به پینی زهاوی برای جذب لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 
به گفته وی، در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذراری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می‌شود. 
وی اظهار داشت: این ظرفیت‌ها در تمامی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد و زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و ... آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام کنند. 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق‌های لازم را در اختیار ان‌ها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است