Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@00:20:47 GMT

نونو‌ اسپریتو از تاتنهام به الاتحاد- رسمی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۸۵۳۶

نونو‌ اسپریتو از تاتنهام به الاتحاد- رسمی

به گزارش ورزش سه، باشگاه الاتحاد عربستان به صورت رسمی از توافق با نونو سانتو خبر داد. این باشگاه با انتشار تصاویری از لحظه عقد قرارداد مربی 48 ساله پرتغالی، مدت این قرارداد را تا سال 2024 اعلام کرد.

الاتحاد عربستان فصل 22-2021 را با رتبه دوم به پایان رساندند. آنها با هدایت کازمین کونترا رقابت تنگاتنگ قهرمانی را به الهلال باختند و صبر چندانی برای محک دوباره این مربی رومانیایی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله بعد از پایان لیگ بود که نام سرمربی سابق تیم های وولوز و تاتنهام به عنوان سرمربی جدی الاتحاد مطرح شد.

نونو سانتو پیش از این در رسانه ها به عنوان سرمربی جدید الاتحاد معرفی شده بود. روزنامه ابولا چند روز پیش از پیشنهاد چند بازیکن توسط سانتو به باشگاه عربستانی خبر داده و او را سرمربی بالقوه الاتحاد دانسته بودند.

سانتو فصل گذشته عملکرد جالبی در تاتنهام نداشت و خیلی زود از سمت خود برکنار شده و کونته جای او را گرفت. مربی پرتغالی بعد از ترک تاتنهام دیگر در تیم دیگری حضور نداشت تا اینکه با پیشنهاد الاتحاد مواجه شده و آن را قبول کرد.

سانتو فصل گذشته عملکرد جالبی در تاتنهام نداشت و خیلی زود از سمت خود برکنار شده و کونته جای او را گرفت. مربی پرتغالی بعد از ترک تاتنهام دیگر در تیم دیگری حضور نداشت تا اینکه با پیشنهاد الاتحاد مواجه شده و آن را قبول کرد. باید دید این مربی پرتغالی می تواند قهرمانی لیگ را برای الاتحاد به دست بیاورد یا سرنوشت شوم قبلی در انتظار سرمربی جدید خواهد بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نونو اسپریتو سانتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد

باشگاه سایپا سرمربی جدید تیم را معرفی کرد

طرفداری | مهدی حسینی نسب بار دیگر به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شد.

باشگاه سایپا با انتشار بیانیه ای خبر از سرمربی گری مهدی حسینی نسب در 5 بازی باقیمانده فصل جاری و همینطور فصل آینده، سرمربی سایپا باشد.

پیش تر نیز مهدی حسینی نسب سرمربی سایپا بود که جای خود را در میانه فصل به مجتبی سرآسیایی داد.

با توجه به نتایج خوبی که حسینی نسب در آن برهه گرفته بود، این جابجایی نیز عجیب بود. با این حال باشگاه سایپا سرمربی جدید خود را معرفی کرد و سکان هدایت تیم را به مهدی حسینی نسب سپارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کونسیسائو همسایه طارمی می‌شود
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ