Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم افزایی سه جانبه الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است.

به گزارش مشرق، قرارگاه محرومیت زدایی بسیج با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مهندس بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین فرماندهان سپاه‌های استانی، مدیران کل کمیته امداد و بنیاد مسکن روستایی انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری در ستاد سازمان بسیج به منظور بررسی اجرای ساخت چهل هزار مسکن مددجو عصر امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمت به ولی نعمتان انقلاب افتخار ماست

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: رسیدگی و توانمند سازی به نیازمندان جامعه و، ولی نعمتان انقلاب اسلامی از مواهب الهی و یک امر واجب است که بسیج با تمام امکانات، این حرکت را انجام خواهد داد و هیچ گونه نگاه پیمانکاری یا کارفرمایی در میان نیست.

هم افزایی یک الگوی جهادی و جهشی

رئیس قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج با تقدیر از همکاری و هماهنگی بین نهادی در اجرای این طرح، افزود: با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این طرح شروع شده است که هم افزایی بین این سه نهاد یک الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است و موانع را در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌نماید و باعث می‌شود نهادها و سایر دستگاه‌ها هم به این جمع بپیوندند.

وظیفه ستادها تسهیلگری و پشتیبانی است

رئیس سازمان بسیج، گفت: در ساخت چهل هزار خانه مددجو نقش گروه‌های جهادی و خیرین در مردمی سازی این حرکت بسیار اثربخش بوده و ستادها در مرکز و استان‌ها رسالت تسهیل گری و پشتیبانی را دارند.

هر ۴۵ روز یک منزل مسکونی

سردار سلیمانی با تقدیر از گروه جهادی مدینة النبی، استان فارس، افزود:به عنوان یک نمونه از بین ده‌ها الگو؛ این گروه با پای کار آوردن ظرفیت‌های دستگاه‌ها و با روش مردمی توانسته است با مشارکت جهادگران و خیرین به طور میانگین در هر چهل و پنج روز، یک منزل مسکونی را ساخته و در واقع یک مدل رفتاری بسیار اثر بخش جهادی را ارائه کند.

گفتنی است؛ از ابتدای طرح تا به حال مراحل ساخت ده هزار منزل مسکونی آغاز شده و نزدیک به دوهزار و ششصد خانه در حال ساخت می‌باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت قرارگاه سازندگی سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامرضا سلیمانی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سازمان بسیج مستضعفین رئیس سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به این فرمایش امام راحل که قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی نداشتن مسکن مشکل اساسی مردم به شمار می‌رفت، گفت: امام راحل امید داشتند دولت‌های آتی مشکل مسکن را حل کنند، هر چند وضعیت مسکن قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و قبل از انقلاب بخش بزرگی از شهرها را حلبی آبادی‌ها تشکیل می‌داد اما امروز مستأجران هم مسکن مناسبی دارند و بد مسکنی چندان زیاد نیست.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مهاجرت مردم از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ گفت: عزم دولت سیزدهم حل مشکلات بخشی از مردم در حوزه مسکن است.

روحانی‌نژاد تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خانه دار کردن مردم، در بازسازی حوادث بعد از زلزله و سیل، گام‌های بلندی برداشته است و دلیل آن هم وجود گروه‌های جهادی است که در حوادث جزو اولین گروه‌ها هستند که در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت خانه‌های جدید تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت این گروه‌های جهادی برای نوسازی مسکن استفاده کرد، گفت: دولت سیزدهم توجه بسیاری برای حل مشکل مسکن دارد و وزیر راه و شهرسازی نیز تمرکز خود را بر این موضوع گذاشته است.

روحانی نژاد اظهار کرد: زمین رایگان برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن برای اقشار کم درآمد در این دولت تخصیص یافته است. امیدواریم در سال‌جاری با تخصیص زمین برای ۵۰ هزار واحد مسکونی دیگر دولت سیزدهم به دوران طلایی ساخت مسکن کم درآمدها تبدیل شود.

کد خبر 6098549 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت دادگستری در کرمانشاه
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد