Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:17:00 GMT

روسیه حمله هوایی به سوریه را به شدت محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۹۱۲۳

روسیه حمله هوایی به سوریه را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به استان طرطوس سوریه را بشدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق، شنبه گذشته جنگنده‌های اسرائیلی چندین موشک به سمت اهدافی در استان طرطوس سوریه شلیک کردند که در نتیجه آن دو غیرنظامی زخمی شدند و به زیرساخت‌های غیرنظامی آسیب وارد شد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه دوشنبه شب در سخنانی اعلام کرد؛ روسیه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اهدافی در سوریه در ۱۱ تیر را بشدت محکوم می کند و از این رژیم می خواهد حملات در سوریه را متوقف سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به طرطوس سوریه

وی گفت: ما بار دیگر تاکید می کنیم که حملات مستمر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، قاطعانه غیرقابل قبول است. ما بشدت چنین اقدامات غیرمسؤولانه ای را که حاکمیت سوریه و هنجارهای اساسی حقوق بین الملل را نقض می کند، محکوم می کنیم و خواستار توقف بی قید و شرط آنها هستیم.

این تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه تجاوز هوایی کرده که با رهگیری بموقع پدافند هوایی سوریه در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت روسیه سوریه رژیم صهیونیستی اسرائیل سازمان ملل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی