Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش صبح سه‌شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: وضعیت میدان خیابان انقلاب، خیابان‌های لیان شرقی و غربی باعث نارضایتی شهروندان شده از این رو بررسی وضعیت مرکز شهر و ساماندهی آن در دستور کار کمیسیون عمران شورا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طی نشستی با حضور معاون عمرانی شهردار، معاون شهرسازی، مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر مسائل و مشکلات میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: اجرای طرح سنگ‌فرش خیابان و میدان انقلاب بر اساس طرح تفصیلی بوده که باید این خیابان‌ها پیاده رو می شده که با توجه به اعتراض اصناف اجرایی نشده است.

نیک روش خاطر نشان کرد: در خیلی از بافت‌های سنتی و تاریخی در کشور مثل تهران و تبریز طرح ساماندهی اجرا شده و موفق نیز بوده اند که باید از آنها الگو برداری کرد و با توجه به اینکه تفصیلی که مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی است هیچ تغییری نکرده و امروز شاهد ترافیک و چهره بسیار نامناسب در مرکز شهر هستیم باید این طرح با الزامات آن ساماندهی شود که نیاز به اقدامات فرهنگی و توجیهی دارد.

وی تاکید کرد: برای اجرای طرح باید تمام مسائل زیر ساختی از قبیل پارکینگ، امور ترافیکی، پشتیبانی و عبور و مرور شهروندان و نحوه جابجایی بار کسبه دیده شود که زیر ساخت‌های خیلی از موارد آماده است.

نیک روش گفت: برای اجرای موفق طرح ساماندهی مصوباتی به تصویب کمیسیون رسید که مقرر شد نشستی با حضور اتاق اصناف مرکز استان در شورا برگزار شود و با بررسی همه جوانب شاهد اجرای طرح در جهت خارج شدن از شرایط فعلی باشیم که هم کسبه رضایت مندی داشته باشند و هم شهروندان؛ همچنین شهرداری پیشنهادات اصلاحی در خصوص گذرهای پیرامونی را در شورای ترافیک به تصویب برساند.

وی افزود: خرید چهار خودرو برقی، ساز و کار اجرای کنترل هوشمند، مناسب سازی پارکینگ دریابگرد توسط شهرداری و بازدید مدیران شهرداری از شهرهای موفق که طرح را اجرا کردند از دیگر مصوبات کمیسیون عمران پیرامون ساماندهی وضعیت مرکز شهر بود.

کد خبر 5530888

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر بوشهر شورای ترافیک طرح تفصیلی بوشهر بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی آمار کرونا زلزله اردبیل مشهد شیراز کنکور سنندج مرکز شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: شهرداری‌ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه به شرکت‌های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری که یک پروژه ملی است، اقدام لازم را اجرایی کنند و در این زمینه شهرداری و اپراتورها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رستمیان با اشاره به تأخیر اتفاق افتادن در اجرای این طرح در استان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، این عقب ماندگی از برنامه را جبران کنند.

کد خبر 6090068

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳