Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روابط عمومی شرکت پخش ملی  نفت  منطقه زاهدان؛  ابراهیم پوریزدانی، گفت: یکی از دلایل شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت را کمبود جایگاه‌های سوخت عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مجوز احداث ۱۶ باب جایگاه در منطقه زاهدان اخذ شده است.

او گفت: این جایگاه‌ها شامل چهار جایگاه دو منظوره بنزین و CNG، پنج جایگاه تک سکوی بنزین، پنج جایگاه CNG و دو جایگاه دو منظوره عرضه بنزین و نفت گاز در مجتمع‌های خدمات رفاهی می‌باشد که در محدوده جغرافیایی منطقه زاهدان (نواحی زاهدان، زابل، خاش و سراوان) احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم پوریزدانی، افزایش قیمت سوخت در آن سوی مرز‌ها که منجر به قاچاق سوخت می شود، حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، واگذاری کارت سوخت به افراد سودجو و خرید و فروش سهمیه کارت سوخت را از دیگر دلایل شلوغی جایگاه‌های سوخت استان عنوان  کرد.

او  شناسایی و ابطال ۱۲ هزار کارت سوخت متخلف در شهر زاهدان را از جمله اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از قاچاق سوخت و برخورد با متخلفین فرآورده‌های نفتی عنوان کرد.

مدیر منطقه زاهدان گفت: کارت‌های سوخت شناسایی شده، جزء کارت‌هایی است که توسط افراد سودجو به تعداد زیاد به صورت غیر مجاز در یکی از جایگاه‌های زاهدان سوختگیری و قاچاق شده و موجب نارضایتی مردم و منجر به تعطیلی جایگاه متخلف  شده است.

او گفت: کارت‌های سوخت مذکور با بررسی‌های دقیق تراکنش‌های کارت‌های سوخت و تصاویر دوربین‌های مداربسته جایگاه، متخلف شناخته شده و براساس دستور مرجع قضایی ابطال شده است.

پوریزدانی عدم وجود خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی به استان و تامین و حمل جاده‌ای و ریلی سوخت از ۸ نقطه کشور را از جمله مشکلات تامین و حمل فرآورده‌های نفتی عنوان کرد.

او مقدار فرآورده‌های نفتی حمل شده به منطقه (از طریق نفتکش‌های جاده‌ای و مخزن دار‌های ریلی) در سال ۱۴۰۰ را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر ذکر کرد.

فرماندار زاهدان نیز گفت: روند کنترل کارت‌های سوخت در جایگاه‌های استان ادامه خواهد یافت و  تخلفات انجام شده از سوی برخی افراد سودجو در جایگاه‌های سوخت باعث نارضایتی اکثر مردم شده و در این راستا تعدادی کارت سوخت متخلف ابطال و یک باب جایگاه در شهر زاهدان تعطیل شده و فرایند خلع ید مالک جایگاه در حال انجام است.

ابوذرمهدی نخعی  گفت: نیاز به واگذاری جایگاه در استان وجود دارد و این موضوع در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب، ظهر دوشنبه گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت توسط یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

وی، اظهار کرد: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو جهت انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب، با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6092540

دیگر خبرها

  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه