Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهام عدالت در در تابستان به این جاماندگان تخصیص می‌یابد.

به گزارش برنا، ارزش سهام عدالت در پایان معاملات امروز بورس12تیر ۱۴۰۱ با کاهش نسبت به روز گذشته همراه بود که بر اساس آن ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیونی تغییر یافت. ارزش سهام عدالت به صورت سهام اولیه در اختیار این افراد قرار گرفته و از ارزش سهام عدالت نهایی کسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند فقط سود سهام در فواصل زمانی مشخص برای مشمولان سهام عدالت پرداخت می‌شد. همچنین تخمین زده شده است به نرخ امروز ارزش سهام عدالت هر سهم بین ۱۱ تا ۱۷ برابر شده باشد. هرچند نرخ دقیق آن با توجه به ارزش سهام عدالت در بازار تعیین می‌شود. 

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، جاماندگان سهام عدالت بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند که تا کنون ۴ میلیون نفر آن‌ها شناسایی شده‌اند و باید سهام عدالت در فاز اول، به این افراد اختصاص پیدا کند.

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون مجلس خبر داد: جاماندگان سهام عدالت بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند که تا کنون ۴ میلیون نفر شناسایی شده و مشمول دریافت سهام عدالت در فاز اول هستند. بخش دوم از جاماندگان را دهک‌های بعدی تا دهک ششم درآمدی تشکیل می‌دهند که از دریافت سهام عدالت جامانده اند.

نماینده مردم کرمان و راور ادامه داد: با همکاری دولت تاکنون مجموع دارایی‌های دولت در بورس به میزان ۱۸۵ هزار میلیارد تومان شناسایی شده، البته دارایی‌های بورسی وغیربورسی دولت توسط سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد هم و ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس محاسبات انجام شده، قرار است تا پایان تابستان امسال، سهام عدالت به جاماندگان تخصیص و در مرحله بعدی هم باید کارگران فصلی، بازنشستگان، شناسایی شده و کسانی که از سهام عدالت جا مانده‌اند، سهام عدالتشان را دریافت خواهند کرد.

پورابراهیمی تاکید کرد: مدیریت و مالکیت سهام عدالت باید به مردم واگذار شود، اینکه سهام بدهیم و مدیریت آن در اختیار مردم نباشد، قابل پذیرش نیست.

وی تصریح کرد: باید ساز و کاری طراحی شود تا سهامداران عدالت بتوانند در مجامع، شرکت‌ها مشارکت کنند، از طرفی باید مراقبت شود که افرادی با خرید و فروش سهام در ایام مجامع بر این سهام مسلط نشوند و جایگزین دولت نشوند. نباید اداره سهام عدالت ماهیت دولتی داشته باشد. تاکنون سهام عدالت به نام مردم و به کام دولت بوده است.

تخصیص ارزش سهام عدالت به انتها نزدیک می شود

با این حال به نظر میرسد مجلس عزم خود را برای تعیین تکلیف جاماندگان جزم کرده است. بر این اساس حسین قربانزاده در آخرین مصاحبه خود به ایسنا اعلام کرد که  در آخرین جلسه ای که هفته گذشته با رئیس سازمان بهزیستی، معاون وزیر رفاه و مسئولان کمیته امداد برگزار شد تعداد جاماندگان تحت پوشش این دو نهاد مشخص شدند. بر این اساس این افراد در مجموع حدود سه میلیون و ۳۳۷ هزار و ۷۰۰ نفر هستند که حدود دو میلیون و ۲۵ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و حدود یک میلیون و ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

رئیس سازمان خصوصی سازی درمورد پرتفوی افرادی که به عنوان مشمول شناخته شده اند نیز گفت: تا دو هفته اینده پرتفو این افراد مشخص می شود. درواقع کیفیت پرتفو، نوع سهام، میزان سهام هر فرد و روش انتقال مشخص شده و در تیرماه اطلاع رسانی کامل می شود. تفاوتی که پرتفوی این افراد با پرتفوی مشمولانی که سال ۱۳۸۴ انتخاب شدند در این است که درحال حاضر سهام دولت بسیار محدود شده و ابتکار عملی که در ان زمان وجود داشته وجود ندارد. از طرف دیگر دولت تکالیف دیگری در بند الف تبصره دو یا بند ی که رد دیون است و... دارد و تابلوی بورسی سهام دولت کفاف این تکالیف را نمیدهد. باید اولویت سنجی صورت بگیرد که درحال انجام است.

قربانزاده با تاکید بر اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی لازم نیست برای ثبت نام به جایی مراجعه کنند، توضیح داد: افراد باید توجه داشته باشند که اصلا ثبت نامی وجود ندارد زیرا هویت افراد مشخص و در بانک اطلاعات موجود است. این افراد نباید حتی یک ریال پرداخت کنند. اگر پیامکی ارسال می شود که لینک ثبت نام دارد قطعا کلاه برداری است و ربطی به دولت و وزارت اقتصاد و سازنمان خصوصی سازی ندارد.

با توجه به تصمیم اتخاذشده بعد از مصوبه شورای عالی بورس، فروش سهام عدالت به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم باز خواهد شد، اما اکنون نمی‌توان زمان دقیقی را برای آغاز فروش سهام عدالت اعلام کرد.

محاسبات آماری نشان می‌دهد ارزش پرتفوی سهام عدالت از فاز اول آزادسازی تا امروز ۱۳۵ درصد رشد کرده و به مرز ۲۰ میلیون نزدیک شد و در سطح ۱۹ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان ایستاد.

آمارها نشان می‌دهد: با وجود این رشد جالب توجه، آن دسته از دارندگان سهام عدالت که در فاز اول، یعنی اوایل خرداد، ۳۰ درصد سهامشان را فروختند، ضرری ۵۰ درصدی را تجربه کرده‌اند به این معنی که سودی کاملا در دسترس را از کف داده‌اند. ارزش پرتفوی عدالت در تاریخ ۱۰ خرداد ۸ میلیون تومان برآورد می‌شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد با وجود اینکه کمتر ازدوهفته به آزاد‌سازی ۳۰ درصد دوم از سبد سهام عدالت مانده، هنوز پرونده ۳۰ درصد اولیه به‌طور کامل بسته نشده است.

این گزارش حاکی است: ۱۷ میلیون نفر از سهامداران عدالت برای فروش سهام خود روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده‌اند. ۳۰ درصد از سهام عدالت هر یک از آنها قابل فروش شده است. سهامداران باقی مقدار دارایی سهام عدالت را می‌توانند ظرف یک سال آینده بفروشند. ۳۰ درصد در عید غدیر و ۳۰ درصد سوم نیز برای ۲۲ بهمن آزاد می‌شود تا سهامداران در صورت نیاز بتوانند نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

ارزش سهام عدالت چه تغییری کرد؟ 

پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند. این ارزش یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود. برای مثال، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در ۲۰ اسفند سال ۱۳۹۹، ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان قیمت داشت، در حالی که قیمت این سهام در ۱۶ تیرماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود. سهامی که در روزهای نخستین آزادسازی سهام عدالت یعنی اردیبهشت‌ ماه و خرداد ماه سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۰ میلیون تومان قیمت داشت.

در این راستا، در یازدهم مهرماه سال گذشته ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در ۲۸ آبان ماه حدود ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت. اما روند نزولی در بورس باعث کاهش این ارزش شد. به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت به ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی در ۲۹ بهمن ماه سال گذشته، ۱۰ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان قیمت داشت.

اما در نهم فروردین ماه سال جدید ارزش واقعی این سهام با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که با توجه به صعود بازار، در اواخر فروردین این رقم به حدود  ۱۲ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان رسید. تا ۱۸ اردیبهشت افزایش ارزش سهام عدالت ادامه داشت و به ۱۲ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان هم رسید. اما دوباره روزهای پرنوسان بازار روی ارزش سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و در ۱۰ خردادماه، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی، ۱۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت استان مرکزی سهام عدالت به صورت مستقیم سهام عدالت به صورت غیرمستقیم سهام عدالت استان خراسان رضوی سهام عدالت 29 مهر سهام عدالت به روش مستقیم سهام عدالت به روش غیر مستقیم سهام عدالت امروز 17 اسفند سهام عدالت استانی سهام عدالت 28 فروردین سهام عدالت آزادسازی سهام عدالت امروز ارزش واقعی سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد تومان قیمت ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومان ارزش اولیه سهام عدالت سهام عدالت سهام عدالت شناسایی شده ۱۲ میلیون فروش سهام فاز اول ماه سال ۳۰ درصد بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت

اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

محمد علی شاه حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در جلسه هماهنگی برگزاری مجمع‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری (سهام عدالت) استان گفت: جامعه هدف ما در این انتخابات و مجمع عمومی سهامدارانی هستند که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند. دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این زمینه همکاری داشته باشند و سهام عدالت یکی از مهم‌ترین بخش‌های اصل ۴۴ و مردمی‌سازی اقتصاد است که بخش خصوص در دولت سیزدهم مورد حمایت قرار داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در جلسه هماهنگی برگزاری مجمع‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری (سهام عدالت) استان گفت: جامعه هدف ما در این انتخابات و مجمع عمومی سهامدارانی هستند که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند. دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این زمینه همکاری داشته باشند و سهام عدالت یکی از مهم‌ترین بخش‌های اصل ۴۴ و مردمی‌سازی اقتصاد است که بخش خصوص در دولت سیزدهم مورد حمایت قرار داشته است.

سود سهام عدالتی که بنا بود در دو مرحله پرداخت شود، اما بدعهدی برخی از شرکت‌ها سبب شد تا سود سال مالی ۱۴۰۳ سه مرحله‌ای شود. در همین راستا هم مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفته بود: متاسفانه با وجود پیگیری‌های سازمان بورس، ۸ شرکت سود سهام عدالت خود را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکردند که این سازمان اقدامات قانونی لازم را برای دریافت سود سهامداران انجام خواهد داد تا بعد از تامین وجه از سوی شرکت‌های سرمایه پذیر، مابقی سود به حساب سهامداران واریز شود.

پیش از این هم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده بود: شرکت‌های صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس هیچ مبلغی را برای مراحل اول و دوم سود سهام عدالت خود به حساب‌های سمات واریز نکرده اند شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندر عباس و پارس سوئیچ نیز وجوه مرحله دوم خود را پرداخت نکرده اند.

واریز سود سهام عدالت عقب افتاده بصورت یکجا در این تاریخ

حالا بنابر اعلام رئیس سازمان بورس احتمالا واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت خرداد ماه خواهد بود؛ در همین راستا هم مجید عشقی رئیس سازمان بورس شب گذشته در رسانه ملی گفت: مجموعه اتفاقاتی رخ داد که سبب شد برخی شرکت‌ها تخلفی داشته باشند و نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند.

او افزود: این شرکت‌ها اکثرا با کمبود نقدینگی مواجه هستند ما هم توصیه کردیم که باید سود سهام عدالت پرداخت شود امیدواریم تا خرداد بتوانیم این سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

اما آیا با شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را واریز نکردند برخوردی خواهد شد؟ در همین راستا هم، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عدم پرداخت سود سهام که مطابق زمان بندی اعلام شده در کدال نباشد یک تخلف است.

این مقام مسئول اظهار کرد: مورد دیگر این که اگر ۸ ماهی که در قانون تجارت تعیین شده و بر اساس مصوبه سازمان بورس این ۸ ماه به ۴ ماه کاهش یافته و برخی از شرکت‌ها اساسنامه خود را تغییر دادند هم زمان بندی رعایت نشود این نیز یک موضوع قابل پیگیری است. در کل دو موضوع عدم رعایت زمانبندی پرداخت سود که در سامانه کدال منتشر شده و هم عدم رعایت زمانبندی بر اساس اساسنامه ناشران قابل پیگیری است و سازمان بورس پیگیر این موضوع خواهد بود.

نحوه دریافت سود سهام عدالت

ما همین که بحث واریز سود سهام عدالت داغ می‌شود برخی از سود جویان هم فرصت را غنیمت می‌شمارند که در همین راستا هم مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفته بود: هر زمان که موضوعات مربوط به سهام عدالت مطرح می‌شود عده‌ای از این فرصت جهت کلاهبرداری استفاده می‌کنند که لازم است سهامداران عدالت به چند نکته دقت داشته باشند. معمولا کلاهبرداران چند روش دارند؛ آنها یا به افراد پیامک ارسال می‌کنند و می‌گویند برای دریافت سود سهام عدالت با این شماره تماس گرفته یا روی لینک خاصی کلیک کنید که در این خصوص باید گفت برای دریافت سهام عدالت به هیچ فردی پیامک زده نمی‌شود.

او افزود: مورد دیگر این که کلاهبرداران ممکن است در فضای مجازی سایتی را معرفی کنند که قطعا هیچ سایتی برای دریافت سود سهام عدالت وجود ندارد. نکته بعدی این که برخی از کلاهبرداران حرفه‌ای‌تر هستند و حساب کاربری افراد را هک و از طریق آنها برای اطرافیان پیامکی مبنی بر این که “سود سهام عدالت را دریافت کردم به این لینک بروید و شما هم سود دریافت کنید” ارسال می‌کنند. بر همین اساس در این زمینه هوشیاری افراد بسیار مهم خواهد بود.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در ادامه اظهار کرد: در مجموع برای دریافت سود سهام عدالت به هیچ فردی پیامی داده نخواهد شد و از افراد هیچ مدرکی درخواست نمی‌شود و همچنین مراجعه به سایت و لینکی نیاز نیست.
با نصب و اجرای اپلیکیشن تاپ و ورود به صفحه اصلی، کافی است به پایین صفحه مراجعه، و آیکون بازار سرمایه را لمس کنید. بعد از ورود به بخش ثبت‌نام سجام، تایید شماره‌تلفن و واردکردن کد ملی خود، می‌توانید در سامانه توسعه ابزار بازار سرمایه، ثبت‌نام خود را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که ورود به این سامانه برای یکپارچگی اطلاعات فعالان بازار سرمایه الزامی است.

با لمس آیکون ثبت‌نام در سجام، به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که باید اطلاعات هویتی خود را در آن وارد کنید. شما در مراحل مختلف، ملزم به وارد کردن بخشی از مشخصات خود برای تایید هویت هستید تا در نهایت، اجازه ورود به سامانه به شما داده شود.

ورود به سامانه سجام برای هرکسی که می‌خواهد در بازار سهام سرمایه‌گذاری کند و دارایی خود را رشد دهد، ضروری خواهد بود. خیلی‌ها دوست دارند سرمایه‌گذاری در بازار سهام را به‌عنوان شغل دوم خود و رسیدن به درآمد‌های چند میلیونی انتخاب کنند. آنها باید بدانند که اجرای این تصمیم نیازمند انجام اصول و قوانینی است که حتما باید به آن پایبند باشند.

منبع: اقتصادآنلاین

tags # سهام عدالت سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید