Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان از افزایش تعداد موارد مبتلا به بیماری وبا در کردستان به ۳۲ نفر خبر داد.

دکتر بهرام کندایی در پی تشدید غربالگری افراد دارای علایم بیماری های روده ای و اسهال، ۲ مورد دیگر بیمار مبتلا به وبا در استان شناسایی شد.

وی، ترتیب آمار مبتلایان قطعی تشخیص داده شده در استان را به ترتیب در مریوان ۲۹ نفر، سقز ۱ نفر، سنندج ۱ نفر و کامیاران ۱ نفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی دانشگاه با اعلام اینکه، از این افراد ۲ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته اند، افزود: کماکان مهمترین راه مقابله با بیماری و جلوگیری از گسترش وبا رعایت بهداشت فردی و پرهیز از خوردن آب ، غذا ، سبزیجات و میوه آلوده است به تمام هم استانی ها سفارش می شود تا توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.
شایان ذکر است، تاکنون هیچ گونه مورد فوتی در اثر ابتلا به بیماری وبا در استان وجود نداشته است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست