Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حادثه واژگونی اتوبوس اسکانیا در محور اراک-بروجرد ۵۰ مصدوم و ۲ فوتی در پی داشته است.

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمد جمالیان اظهار کرد: حوالی ساعت ۰۲:۰۱ بامداد سه شنبه بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور اراک به بروجرد حدفاصله گردنه زالیان و به دنبال درخواست واحد EOC شهرستان بروجرد دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های توره و روناس و همچنین اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام ‌و به مصدومان خدمات رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه ۱۳ نفر از مصدومان توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی اراک به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شدند که ۴ نفر از مصدومین در وضعیت قرمز یا بدحال قرار دارند. مابقی مصدومان توسط اورژانس خرم آباد به بیمارستان های لرستان منتقل شده اند.

به گفته وی، در مجموع در این حادثه ۵۰ نفر مصدوم شده و ۲ نفر فوت شدند و از ۱۳ مصدومی که توسط اورژانس اراک به بروجرد منتقل شدند ۴ نفر کودک زیر ۵ سال بودند.

جمالیان گفت: با توجه به اینکه این حادثه در استان بروجرد اتفاق افتاده، اورژانس پیش بیمارستانی اراک به عنوان واحد پشتیبان و به درخواست استان خرم آباد اقدام به این عملیات کرد که خوشبختانه با توجه به شدت حادثه توانست تاثیر زیادی بر جلوگیری از وخامت اوضاع داشته و از افزایش تعداد فوتی ها بکاهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : بیمارستان ولیعصر(عج) اراک نیز آمادگی ارائه خدمت به مصدومین این حادثه را داشت اما با توجه به نزدیک بودن بیمارستان شهید چمران بروجرد تمامی مجروحان و مصدومان به آنجا منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، جمالیان در پایان افزود: اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این مواقع آمادگی لازم و کافی را برای ارائه خدمت به هموطنان و سانحه دیدگان دارد اما با توجه به ساعت وقوع این حادث امکان پرواز برای این ماموریت نبود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف اتوبوس اراك علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه، یک نفر جان باخت و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک نفر از سرنشینان جان باخت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که بیشتر این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و تاکنون موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه