Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@07:20:27 GMT

راه حل فدراسیون فوتبال برای خرید بلیت جام جهانی 2022

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۰۵۸۸

راه حل فدراسیون فوتبال برای خرید بلیت جام جهانی 2022

علی میرغفاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه هواداران ایرانی از داخل کشور برای خرید بلیت در مرحله نهایی بلیت فروشی جام جهانی 2022 با کردیت کارت خود از داخل کشور با مشکل مواجه می‌شوند و فیفا درخواست آن‌ها را رد می‌کند، اظهار داشت: چهار سال قبل هم چنین مشکلی وجود داشت. البته نه تنها برای بلیت فروشی فیفا بلکه سایر خریدهایی که توسط کردیت کارت از داخل از کشورمان انجام می‌شود نیز ریجکت خواهد شد‌‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار سال پیش و در زمان خرید بلیت‌های جام جهانی 2018 وقتی متقاضیان برای خرید بلیت از طریق IP ایران اقدام می‌کردند، نیز بلاک می‌شدند.

وی افزود: این موضوع دست ما هم نیست اما فدراسیون فوتبال برای متقاضیان داخل کشور که خواستار خرید بلیت هستند از فیفا درخواست مجدد بلیت می‌کند که باید ببینیم مورد تأیید واقع می‌شود یا خیر. اگر قبول کنند، بلیت ها را از فیفا می‌گیریم و خودمان در اختیار هواداران قرار می‌دهیم.

دبیر کارگروه فروش بلیت‌های جام جهانی درمورد اینکه اگر فیفا این درخواست را قبول نکند، هواداران داخل کشورمان نمی‌توانند بلیت جام جهانی را تهیه کنند، پاسخ داد: امیدواریم بتوانیم با رایزنی‌های خود خارج از سهمیه 8 درصدی که به کل تیم‌های حاضر در جام جهانی تخصیص داده، سهمیه مجددی از فیفا بگیریم.

میرغفاری اضافه کرد: در مورد آن 8 درصد نیز پس از ثبت نام متقاضیان در سایت فدراسیون فوتبال و دریافت پول از افرادی که در قرعه کشی برنده شدند، فروش بلیت انجام شد. البته در مرحله اول نیز برخی افرادی که از طریق سایت فیفا برای خرید بلیت اقدام کردند، بدون مشکل توانستند بلیت بخرند اما اکنون تعدادی از افرادی که کردیت کارت دارند به این دلیل که کار در مرحله استعلام جلو می‌رود با مشکل مواجه شده اند اما اینکه فیفا به چه تعداد نفراتی، به کدام بانک‌ها و چه رفرنسی ایراد گرفته باید بررسی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال بلیت فروشی جام جهانی جام جهانی 2022 برای خرید بلیت جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس رد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902132

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟