Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زینلی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی ۲۱ هزار زائری که از ایران اسلامی به سمت مدینه آمدند،  به سمت مکه مکرمه حرکت کردند. آخرین گروه‌ها هم الان در مسیر شجره طیبه مُحرم شدند و به سمت مکه مکرمه در حال حرکت هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس اعلام کرد: پس از ایام حج به همراه زائرین فارس به مدینه خواهیم آمد و زائرین استان در اواخر تیرماه در قالب ۹ کاروان از فرودگاه مدینه به سمت فرودگاه شهید آیت الله دستغیب اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا؛ اعزام مشتقان زیارت خانه خدا از استان فارس در سال جاری از ۲۹ خردادماه آغاز شد و امسال هزار و ۱۹۲ نفر، در قالب ۱۱ کاروان به همراه ۴۲ نفر عوامل اجرایی عازم سرزمین وی شدند.

برچسب‌ها زائران ایرانی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زائران ایرانی شیراز فارس زائران ایرانی شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قوامی نژاد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۳۰ نفر از زائران استان در قالب نخستین گروه عمره گزاران از کهگیلویه و بویراحمد، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.

وی بیان داشت: اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

قوامی نژاد تصریح کرد: این زائران در قالب کاروانی ۱۲۰ نفره از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.

کد خبر 6094997

دیگر خبرها

  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده