Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی، با اشاره به شروع تمرینات پیش فصل پرسپولیس گفت: مهم‌ترین زمان ممکن برای یک تیم در روزهای پیش فصل است. اگر باشگاهی ادعای قهرمانی دارد علاوه بر فعالیت با نظر سرمربی تیم در بازار نقل و انتقالات لازم است شرایط خوبی را برای تمرین کردن فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

سرانجام مدافع معترض پرسپولیس مشخص شد

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: اهمیت تمرینات پیش فصل کمتر از بازی‌های فصل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار است یک بازیکن حضورش در ترکیب و همچنین بالا بردن توان جسمانی‌اش را تضمین کند باید در این تمرینات به خوبی شرکت کند تا مشکلی در طول فصل پیدا نکند و ضریب آسیب دیدگی اش را کاهش دهد.

وی در خصوص ورود بازیکنان مطرح فوتبال کشور به پرسپولیس تاکید کرد: اولین نکته که برایم اهمیت داشت خروجی‌های پرسپولیس بودند. واقعاً خوب نیست بازیکنی از تاجیکستان و ازبکستان که سطح ممتازی هم ندارد به فوتبال ایران بیاید و فیکس شود. بازیکنان آن منطقه از لحاظ فیزیکی با ما خیلی فرق دارند. دیدید که تمیروف با وجود دوندگی نتوانست هیچ کار مثبتی کند. یک دفاع دیگر هم پرسپولیس داشت که آن هم خوب نبود. حتی اسمش را هم من یاد نگرفتم. رفتن چنین بازیکنانی می‌تواند کلاس پرسپولیس را بالاتر بیاورد. ضمن اینکه واقعاً چند بازیکن دیگری هم که رفتند توان فنی بالایی نداشتند و درکی از جایگاه خیلی مهم در قلب میلیون‌ها هوادار نداشتند که شب‌ها با پرسپولیس می‌خوابند و صبح‌ها با رؤیای موفقیت تیمشان بیدار می‌شوند.

مربی سابق پرسپولیس درباره حضور سیدجلال حسینی در جمع مربیان فصل پیش روی پرسپولیس گفت: ابتدا به او بابت سال‌ها تلاش و فعالیت در بالاترین سطح فوتبال کشور خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در مربیگری بدرخشد. سیدجلال باید تجربه‌های خود را در اختیار جوان‌ترها قرار دهد. امیدوارم بازیکنان فعلی قدر بدانند و پس از رفتن از پرسپولیس حسرت نخورند که قدر جایگاه خود را خیلی دیر فهمیدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارقام نجومی که گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس گرفته‌اند گفت: من درباره یک تیم یا بازیکن خاص صحبت نمی‌کنم اما اعدادی را می‌شنوم که برایم غیر قابل هضم است. واقعاً باشگاه‌ها دارند شکم کدام دلال را بزرگ می‌کنند؟! چرا باید یک بازیکن معمولی ۱۰ میلیارد تومان بگیرد. باشگاه‌ها باید بازیکن سازی کنند. چندین سال است هیچ بازیکن نخبه‌ای از سن پایین وارد فوتبال ملی نشده است. این اتفاق ترسناکی است که نباید به راحتی از آن گذر کنیم.

ابراهیمی تاکید کرد: فوتبال ایران بیشتر از پول به زیر ساخت‌های جدید نیاز دارد. ما در هیچ بخشی پیشرفت نکردیم و فقط پول‌هایی را خرج می‌کنیم که برای یک نفر و اطرافیانش جذاب است. قطعاً هواداران یک باشگاه وقتی ببینند محصول آن باشگاه رشد می‌کند و در تیم‌های بزرگسالان می‌درخشد بیشتر لذت می‌برند و متوجه می‌شوند که یکسری مسائل از قهرمانی هم مهم‌تر است.

«نیمکت‌ها و فضای مجازی بگذارند از فوتبال لذت ببریم». او در بخش پایانی صحبت‌هایش ضمن گفتن این جمله اظهار داشت: غیر از دعوا بگذارید فوتبال هم ببینیم. من منکر تلاش تیم‌ها نمی‌خواهم شوم اما لذت از فوتبال نباید از بین برود. این مهم‌ترین وظیفه ارکان فوتبال است. فضای مجازی هم باید به این موضوع کمک کند. نباید کاری کنند که فوتبال سمی شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1146636 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد، ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • شیخ بهایی، عالمی چندبعدی بود
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس