Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا فلاح روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا شهرکرد افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری به‌منظور حمایت از واحدهای دانش‌بنیان و فناور استان، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با پارک علم‌وفناوری منعقد شده است، واحدهای معرفی شده از طرف پارک علم‌وفناوری را دانش بنیان تلقی کرده و تسهیلاتی برای استقرار آن‌ها در پردیس فناوری شهرک صنعتی شهرکرد ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر واحدهای معرفی شده از طرف پارک علم‌وفناوری، واحدها و شرکت‌هایی که از معاونت علمی رییس‌جمهور نیز معرفی‌نامه به عنوان شرکت "دانش بنیان" داشته باشند نیز در زمره شرکت دانش‌بنیان هستند و می‌توانند از تسهیلات شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شوند.

فلاح در خصوصی واگذاری زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی استان گفت: این شرکت‌ها می‌توانند با پرداخت ۱۰ درصد مبلغ زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری که بر اساس قیمت‌های مصوب و بر اساس ارزش تعیین شده توسط کارشناس رسمی دادگستری قیمت گذاری شده است، مابقی مبلغ را به صورت اقساط 4ساله با تنفس ۶ ماهه پرداخت کنند.

وی یادآور شد: این زمین‌ها فاقد سوله و ساختمان هستند و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به ساخت سوله و ساختمان‌های مورد نیاز کنند و از ابتدای امسال تاکنون یک مورد واگذاری قطعی انجام شد و ۱۳ مورد دیگر در حال گذراندن مراحل واگذاری است.

فلاح گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری به‌منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با توان کمتر، ۲۱ سوله کارگاهی به صورت استیجاری تامین کرده است که در اختیار شرکت های دانش‌بنیان حایز شرایط قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:آب از مهمترین زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های صنعتی استان است و شهرک‌ها و نواحی صنعتی با چالش جدی تامین آب روبرو است که سعی شده با اجاره چاه‌های مجاز و بستن قرارداد با شرکت آب و فاضلاب برای در اختیار قراردادن پساب فاضلاب، این چالش  را تا حدی برطرف کند.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شهرکرد چهارمحال وبختیاری شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری شرکت های دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمد مومنی در آیین گرامیداشت ۵۰ سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای، گفت: هفتمین نمایشگاه توانمندی دانشجویان و دومین نمایشگاه کار که به صورت ۲ سالانه برپا می‌شد، اما این نمایشگاه در سال ۱۴۰۳ یک ساله اجرا می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر با ۳۰ غرفه فعال اجرا می‌شود و برای نخستین بار فروش محصولات دانش بنیان که در سنوات قبل به محصول تبدیل شده است در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مومنی گفت: مراکز صنعتی، خدماتی در این نمایشگاه پس از مصاحبه با افراد، آنانی که برای مجموعه خود نیاز دارند را به کارگیری می‌کنند.
وی افزود: قرار است اولین شهر مشاغل در استان با حمایت شهرداری شهرکرد ویژه دانش آموزان به جهت آشنایی با انواع مشاغل مختلف ایجاد شود.
مومنی گفت: هم اکنون حدود ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجوی فعال در ۴۰ رشته محل در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی در ۶ مرکز فنی و حرفه‌ای استان مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار