Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین، نشستی با هدف رسیدگی تخصصی به عملیات پایدارسازی گود برج میلاد برگزار شد تا اقدامات انجام شده در این پروژه و روند فعالیت‌های آتی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. در این نشست که با حضور مهدی صداقتی جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، محمدصادق خیرخواه مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و نمایندگانی از شرکت‌های پیمانکار مجری و مشاور پروژه پایدارسازی گود برج میلاد برگزار شد، علاوه بر ارائه گزارش، درباره نحوه ایمن‌سازی حفاری شمع‌ها و مدیریت آب‌های سطحی بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی صداقتی که به عنوان جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این نشست حضور داشت، طی سخنانی ایمن سازی گود برج میلاد را از مهمترین و البته حساس‌ترین پروژه‌های عمرانی پایتخت خواند و این ملاحظات را سبب ورود معاونت فنی و عمرانی به موضوع ایمن سازی گود برج میلاد دانست. او در عین حال خاطرنشان کرد اقدامات اجرایی در این پروژه به صورت شبانه روزی ادامه دارد و یک برنامه یک ساله برای تکمیل فعالیت‌های فوق در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق نیز در این نشست طرح پایدارسازی گود برج میلاد را از نخستین تجربه‌های اجرایی در زمینه نسل جدید پروژه‌های تثبیت و پایدارسازی گود دانست و با بیان آنکه اجرای عملیات فوق از طریق احداث یک سازه نگهبان انجام می‌شود،‌گفت: سازه مذکور جزئی از سازه اصلی که در آینده و  براساس طرح جامع ۱۲۰ هکتاری برج میلاد در محل گود ساخته می‌شود، به شمار می‌آید.  

او از حفاری شمع‌های موردنیاز به عنوان نقطه بحرانی پروژه پایدارسازی گود برج میلاد یاد کرد: حفاری شمع‌ها در این پروژه با توجه به ماهیت، جنس و چسبندگی خاک، اقدامی حساس است و از این رو در اولویت برنامه اجرایی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران نیز طی سخنانی در این نشست با تاکید بر اهمیت موضوع مدیریت آب‌های سطحی در محدوده گود برج میلاد، خواستار آن شد که ملاحظات مربوط به مدیریت روان آب‌ها در اولویت برنامه‌های نگهداشت گود قرار گیرد.

به گفته خیرخواه، طراحی‌های مربوط به سازه نگهبان گود برج میلاد به موازات پیشبرد اقدامات اجرایی در حال بررسی است.

کد خبر 688295 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها برج میلاد شهردارى تهران مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برج میلاد شهردارى تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"آمنه جمالو" مدیر منطقه برق خیام با اعلام اینکه طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است از همکاری نکردن برخی از مالکان و مستأجران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در اجرای این طرح نام برد و گفت: علیرغم همه مشکلات، با پیگیری‌های انجام شده توسط همکاران ما و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور، بهسازی شده و ایمن و به روز سازی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش‌های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران؛ در خصوص شرح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری‌های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستأجران، ۵ هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و ۳ هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران تاکنون به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بالغ بر یک هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده‌های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

"جمالو" ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

کد خبر 6097151 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح