Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:25:15 GMT

وعده رییس هیات؛ استادیوم قایقران آماده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۱۴۱۸

وعده رییس هیات؛ استادیوم قایقران آماده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اگر ایرادات این استادیوم تا پیش از شروع بازی های لیگ برتر حل نشود ملوان همانند نساجی در فصل گذشته مجبور به برگزاری بازی در خارج از استان می شود و این می تواند هزینه های زیادی را به تیم تحمیل کند و از همه مهمتر اینکه ملوانی ها دیگر قادر نخواهند بود از حضور پرشور هواداران خود سود ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص که در فصل آینده به نظر می رسد حضور تماشاگران در بازیهای لیگ برتر آزاد خواهد شد.

محمود رمضانی، رییس هیات فوتبال شهرستان انزلی با اشاره به اینکه وظیفه هیات فوتبال برگزاری مسابقه است نه ساخت و ساز گفت: همه ما در تلاش هستیم تا الزامات سازمان لیگ را در استادیوم سیروس قایقران اجرایی کنیم تا با شروع بازی ها شرمنده مردم خوب شهر نشویم. به همین خاطر ستادی تشکیل شده که فرماندار و اعضای شورای شهر هم در آن حضور دارند و اقدامات را رصد می کنند. برخی از سکوها باید بهینه سازی شوند و برخی از سکوها هم صندلی هایی دارند که شکسته و در شان تماشاگران تیم ملوان نیست که این ها باید در روزهای آینده انجام شود. بحث گیت گذاری درب های ورود مورد بحث است که نظام مهندسی شهرستان نقشه آنرا کشیده و پیمانکار هم مشخص شده و این کار هم باید در روزهای آینده انجام شود. خوشبختانه ما رختکن و چمن طبیعی خوبی داریم که موجب برگزاری بازی های با کیفیت در لیگ برتر می شود و دیگر الزامات تعیین شده هم در دستور کار است تا با شروع مسابقات این استادیوم برای میزبانی از بازی های لیگ برتر آماده شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرش فهمیده مدیرعامل ملوان پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز یک روز خاص هواداری بود و ۱۲۰ دقیقه تشویق بی‌امان را شاهد بودیم. در یک صحنه بازی گره خورد اما تا آخر هواداران تشویق کردند. جا دارد به آنها تبریک بگویم و همانطور که نتایج را می‌بینید امروز روز شگفتی‌ها بود. خدا را شکر با برد تمام شد و انرژی گرفتیم.

مدیرعامل ملوان درباره آسیایی شدن این تیم گفت: بعید می‌دانم امکانات و زیرساخت‌های انزلی به ما اجازه بدهد که بازی آسیایی برگزار کنیم یا مجوز بگیریم اما باشگاه همزمان با این اتفاق اقدام کرد تا ثبت باشگاه را انجام دهیم و به اتمام برسانیم. الان مدیرعامل و هیئت مدیره ثبت شده و این از الزامات ما برای مجوز بوده. در زمینه استادیوم باید از جای دیگری استفاده کنیم. در گیلان استادیوم بازی‌های آسیایی را نداریم و این موضوع را سر فرصت بازی‌های بعدی صحبت می‌کنیم. خدا را شکر جایگاهمان در جدول تثبیت شده و این بازی هم بردیم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی افزود: معمولا در انتهای فصل، چیزی که به ذهن همه می‌رسد اتفاقات عجیبی است. باید در آخر فصل دید که امکانات ما چگونه است و فکر می‌کنم صحبت آقای تارتار درباره قرارداد یک زنگ خطر بوده. باید به فکر این باشیم که فصل بعد را چه کار کنیم. باعث افتخار است با او و این کادر و این بازیکنان باکیفیت بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام