Web Analytics Made Easy - Statcounter

16 ستاره نام و آشنا پیش از پیوستن به منچستریونایتد موفق به گلزنی برابر این تیم شده اند.

اغلب ما ویدیوهایی را دیده ایم که ستارگان فوتبال پس از گلزنی به تیم های سابق خود، شادی نمی کنند و امروز می خواهیم به بازیکنانی بپردازیم که پیش از آن که بدانند قرار است در منچستریونایتد بازی کنند، به این تیم گل زده اند:

1-اندی کول(2001-1995)

ستاره انگلیسی سابق منچستریونایتد ، پیش از حضور در شیاطین سرخ و کسب عناوین مختلفی همچون جام باشگاه های اروپا ، لیگ برتر و جام حذفی سابقه گل زدن به یونایتد را در اولین بازی خود و به عنوان اولین گل خود در تیم نیوکاسل و در سال 1993 دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در 195 بازی ، 93 گل را در کنار دوایت یورک زوج فوق العاده خود به ثمر رساند. همچنین او سابقه پیوستن به رقیب همشهری یعنی من سیتی را هم به مدت یک فصل دارد.

 

2-دوایت یورک(2002-1998)

ستاره ترینیداد و توباگویی باشگاه منچستریونایتد نیز در این لیست حضور دارد و او هم همانند اندی کول به افتخارات بسیاری دست یافت ولی پیش از پیوستن به منچستریونایتد توانسته بود در آگوست 1995 در پیروزی 3-1 استون ویلا برابر منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شود. وی در 96 بازی ، 48 گل به ثمر رساند تا میانگین هر دو بازی یک گل را به ثبت برساند.

 

3-تدی شرینگهام(2001-1997)

زننده گل تساوی فینال معروف 1999 ، توانسته بود با تیم تاتنهام در پیروزی بزرگ 4-1 برابر یونایتد در سال 1996 گل اول تیمش را به ثمر برساند. وی کاپیتان تاتنهام نیز بود.  او در 104 بازی 31 گل به ثمر رساند و پس از جدایی از یونایتد دوباره به تیم مورد علاقه اش یعنی تاتنهام هاتسپر پیوست.بازیکنی که خیلی ها را عاشق شماره 10 یونایتد کرد.

 

4-کارلوس توز(2009-2007)

مهاجم عاشق حاشیه آرژانتینی که با یونایتد موفق به کسب لیگ قهرمانان و لیگ انگلیس شد ، در آخرین فصل حضورش در وستهم یونایتد توانست به منچستریونایتد گلزنی کند تا او هم در بین 16 ستاره این لیست قرار بگیرد. وی در 63 بازی 19 گل به ثمر رساند و سپس در انتقالی جنجالی به منچسترسیتی پیوست.

5-دیمیتار برباتوف (2012-2008)

گلزن قهار بلغارستانی سابق منچستریونایتد،تاتنهام و بایرلورکوزن نیز با گلزنی در تاتنهام برابر یونایتد توانست در این لیست قرار بگیرد. او در سال 2008 توانست برابر منچستریونایتد گل بزند و سپس فصل بعد راهی قرمزهای شهر منچستر شد. او در سال 2014 به فولام پیوست و هم تیمی اشکان دژاگه شد. همچنین برباتوف در 108 بازی موفق به ثمر رساندن 48 گل برای قرمزهای اولدترافورد شد.

 

6-اشلی یانگ(2011-2020)

آچار فرانسه یونایتد در پست های کناری، پیش از پیوستن به یونایتد در سال 2010،  در پیراهن استون ویلا موفق شد از روی نقطه پنالتی به یونایتد گلزنی کند. البته او دو بار فقط به گابریل آگبونلاهور برابر منچستریونایتد پاس گل داده است. وی که سابقه بر بازو بستن دستبند کاپیتانی را بر عهده دارد ، توانست در 192 بازی ، 15 گل به ثمر رساند. او در سال 2020 به اینترمیلان پیوست.

 

7-رابین فن پرسی(2012-2015)

سوپرمن هلندی که هواداران توپچی ها از او خاطره خوشی به دلیل انتقال جنجالی ندارند هم توانست در شکست سنگین آرسنال برابر یونایتد در سال 2011 گل دوم تیمش را ثمر رساند اما به عنوان کاپیتان نظاره گر باخت 8-2 تیمش بود. وی یک پنالتی را هم از دست داد. او در 86 بازی 48 گل نیز برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.لازم به ذکر است او در آرسنال موفق شده است در مجموع 3 گل برابر یونایتد و پیش از پیوستن به این تیم به ثبت برساند.

 

8-خوان ماتا(2014-2022)

پسر خوش اخلاق اسپانیایی خط میانی یونایتد نیز پس از درخشش در چلسی و گلزنی به یونایتد ، سال 2014 به یونایتد پیوست و او توانست در 196 بازی 34 گل به ثمر برساند.او در سال 2012 یک گل زیبا از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و در سال 2013 هم با یک والی دیدنی دروازه یونایتد را در مجموع دوبار باز کرده است . او در تابستان 2022 با اتمام قراردادش از جمع شیاطین سرخ جدا شد.

9-مروان فلینی(2014-2019)

ستاره خط میانی دیوید مویس در اورتون که به دستور او دوباره شاگرد وی ولی این بار در یونایتد شد ، یک آچار فرانسه به تمام معنا بود . وی در زمان فن خال دفاع و در زمان مویس هافبک و حتی در زمان مورینیو مهاجم هم بازی کرد. او به دستور اوله گونار سولسشر سرمربی فعلی یونایتد ، در آغاز سال 2019 از این تیم جدا شد و راهی سوپر لیگ چین و شاندونگ لوننگ شد. او در تساوی خاطره انگیز 4-4 اورتون برابر یونایتد در سال 2012 نیز موفق شد گل دوم تیمش را با یک ضربه زیبا به ثمر برساند.

 

10-باستین شواین اشتایگر(2015-2017)

پپ گواردیولا همانقدر که برای دیگر بازیکنان ارزش قائل است ، به همان میزان هم برای اسطوره ها ارزش قائل است. سال گذشته سرخیو آگوئرو قربانی این عدم تبعیض شد و در سال 2015 نیز باستین شواین اشتایگر بود که در میان اشک های فراوان مجبور به ترک مونیخ شد و فن خال فورا از مدیران یونایتد خواست برای جذب وی اقدام کنند و این هافبک فوق العاده فوتبال آلمان را در اختیار گرفت . او توانست در مجموع 2 گل به ثمر برساند اما نکته اصلی این است که شواین اشتایگر در بازی برگشت سال 2014 لیگ قهرمانان اروپا و در حالی که تیمش یعنی بایرن مونیخ با تک گل تکرار نشدنی پاتریس اورا عقب بود به لطف این ضربه زیبا گلزنی کرد تا علاوه بر کمک به تیمش در برد 3-1 ، جزئی از 13 بازیکنی باشد که پیش از پیوستن به یونایتد موفق به گلزنی شده است.

11-مورگان اشنایدرلین(2015-2017)

هافبک دفاعی فرانسوی سابق ساوتهمپتون که به درخواست فن خال از این تیم به یونایتد پیوست ، هیچگاه نتوانست ارزش های خود را به رخ بکشد ولی در کنار درخشش هایش در ساوتهمپتون توانست به منچستریونایتد در سال 2013 و در شکست تیمش برابر شیاطین سرخ با نتیجه 3-2 ، زننده گل دوم تیمش باشد. او در 32 بازی موفق به ثمر رساندن 1 گل برای قرمزهای شهر منچستر شد.

 

12-زلاتان ابراهیموویچ(2016-2018)

ستاره خاص سوئدی و تمام نشدنی دنیای فوتبال که کماکان نیز در حال درخشش است ، پس از اتمام قراردادش با پی اس جی راهی یونایتد شد و شاگرد ژوزه مورینیو شد.او در 33 بازی 17 گل نیز به ثمر رساند . این بازیکن در بازی برابر یونایتد و در تیم پاری سنت ژرمن در چارچوب رقابت های اینترنشنال کاپ 2015 توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند . پارگی رباط صلیبی او باعث شد در ابتدای سال 2018 دورانش در یونایتد به اتمام برسد و راهی ام ال اس و لس آنجلس گلکسی شود.

 

13-روملو لوکاکو(2017-2019)

ستاره کنگویی الاصل تیم ملی بلژیک تنها بازیکنی است که در برابر یونایتد هت تریک کرد و سپس به این تیم پیوست. روملو پیش از پیوستن به اورتون و بعد از آن یونایتد، یک دوره قرضی را از چلسی در وست بروم سپری کرد و در سال 2013 و در آخرین بازی فرگوسن بر روی نیمکت شیاطین سرخ توانست برابر این تیم هت تریک کند و بازی را 5-5 مساوی کردند. او با انتقالی 80 میلیونی از اورتون راهی یونایتد شد ولی پس از دوران نه چندان جالب راهی اینتر شد و افعی ها را موفق به کسب سری آ پس از سال ها و اتمام سلطه یوونتوس کرد. او فصل گذشته با 113 میلیون یورو از اینتر راهی چلسی شد و دوباره در تابستان 2021 به صورت قرضی و پس از ارائه فصلی ناامیدکننده از جمع شاگردان توماس توخل جدا شد و به اینترمیلان پیوست.

 

14-الکسیس سانچز(2018-2019)

مهاجم شیلیایی سابق بارسلونا و آرسنال ، با هنریک مخیتاریان در نقل و انتقالات ژانویه معاوضه شد اما هر دو تیم از این معاوضه خیلی زود پشیمان شدند و در نهایت هر دو به تیم های حاضر در سری آ رفتند که الکسیس سانچز راه روملو لوکاکو را پیش گرفت و به اینتر پیوست . او در سال 2015 توانست دو گل در یک مسابقه برای آرسنال و در برابر یونایتد به ثبت برساند که یکی از دیگری زیباتر بود. او گل اولش را با ضربه رباح ماجری به ثبت رساند و گل دومش هم با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه بود. سانچز در مجموع توانست 3 گل برای یونایتد به ثبت برساند و در تابستان 2019 با فسخ قراردادش از جمع شاگردان اوله گونار سولسشر جدا شد و راهی سری آ و تیم اینترمیلان شد.

 

15-هری مگوایر(2019-اکنون)

کاپیتان فعلی شیاطین سرخ ، تنها مدافعی است که در این لیست قرار دارد. او که تابستان 2019 با انتقالی سرسام آور و با 87 میلیون یورو به عنوان گرانقیمت ترین مدافع جان راهی اولدترافورد شد ، او هرگز عملکرد خوبی نسبت به قیمتی که برای او به لسترسیتی پرداخت شد ارائه نداد. او در سال 2018 و در حالی که تا دقیقه 90 یونایتد 2-1 با دبل ماتا پیش بود ، مارک آلبرایتون توانست یک ارسال عالی را به نقطه کور محوطه بفرستد تا هری مگوایر با جایگیری عالی خود و با یک تکل دروازه یونایتد را باز کند. او تا امروز 7 گل را برای منچستریونایتد به ثمر رسانده است.

 

16-کریستین اریکسن(2022-اکنون)

بازیساز دانمارکی و 30 ساله، پس از ایست قلبی و بازگشت مجدد او به زندگی، از اینترمیلان راهی برنتفورد شد. او عملکرد بسیار خوبی در تیم برنتفورد و زیر نظر توماس فرانک ارائه داد و همین کافی بود تا نظر اریک تن هاگ را جلب کند و او را همراه با خود به تئاتر رویاها بیاورد. این بازیکن می تواند در کنار برونو فرناندز و دیگر هافبک های تیم منچستریونایتد، کمربند خط میانی را محکم تر کند و هواداران امیدوار هستند او بتواند جای پل پوگبا را در این تیم به خوبی پر کند. او در سال 2018 و در برتری 2-0 تاتنهام برابر منچستریونایتد، موفق شد گل اول شاگردان مائوریتسیو پوچتینو را برابر تیم ژوزه مورینیو به ثمر برساند. این گل سریع ترین گل تاریخ لیگ برتر در ثانیه 12 یک مسابقه لقب گرفت.

 

اخبار داغ 

سیلوا بعد از تمدید با استقلال: حس میکنم در خانه هستم! کارلوس کی روش: رییس فدراسیون مصر به حیثیت و شرافت من توهین کرد بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی رقابت بایرن مونیخ و چلسی برای جذب دلیخت؛ لیگ برتر برای مدافع هلندی جذاب تر است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برابر منچستریونایتد پیش از پیوستن گل به ثمر رساند یونایتد در سال برابر یونایتد ثمر برساند ثبت برساند گل دوم تیمش شیاطین سرخ او در سال موفق شد جدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی

اولین مصاحبه محمد صلاح پس از پیوستن به لیورپول را مشاهده می کنید.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!