Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل منچسترسیتی فاش کرد که پپ گواردیولا می‌تواند روزی در سری‌آ مربیگری کند.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از گاتزتادلواسپورت، گروه سرمایه گذاری باشگاه سیتی اکثریت سهام پالرمو را خریداری کرد تا باشگاه پالرمو خواهر خوانده منچسترسیتی شود. سوریانو در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد تا از برنامه های باشگاه برای آینده و مالکیت جدید سخن بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوریانو پرسیده شد که آیا با پپ گواردیولا پس از خرید پالرمو صحبت کرده است یا خیر که گفت: خیر ما صحبتی با هم نداشتیم ولی شاید او یک روز اینجا کار کند. او همه کارهای ما را می داند و فوتبال ایتالیا را به خوبی می شناسد. ما بودجه ای داریم که باید بجنگیم و شانس صعود به سری A را داشته باشیم. ما رویایی داریم و باید جاه طلبی، فروتنی، هوشمندی و صبر نیز در کنار آن رویا داشته باشیم.

گواردیولا هرگز در سری آ مربیگری نکرده است اما در اوایل دهه ۲۰۰۰ در ایتالیا برای برشا و رم بازی کرد.

او درباره ورزشگاه پالرمو نیز گفت: ورزشگاه تیم شرایط خوبی دارد. باربرا فوق العاده است و تیم های ملی اینجا بازی می کنند بنابراین کار زیادی برای انجام دادن نیاز نیست. نکته مهم این است که این ورزشگاه همیشه پر باشد. مهمترین بخش کار این است که هواداران پالرمو را متقاعد کنیم که به ورزشگاه بیایند. ما به اشتیاق آنها برای رشد باشگاه نیاز داریم. این هدف اصلی ماست. 

آلبرتو گالاسی، یکی از اعضای هیئت مدیره سیتی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا فاش کرد که به زودی یک محل تمرین جدید برای پالرمو خواهند ساخت. او همچنین تایید کرد که داریو میری علیرغم داشتن سهام اقلیت در باشگاه همچنان به عنوان رئیس باشگاه باقی خواهد ماند.

مالکان جدید همچنین سیلویو بالدینی مربی و رنزو کاستانینی مدیر ورزشی را پس از صعود فصل گذشته به سری B در سمت های خودشان نگه داشتند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال منچسترسیتی ، جوزپه گواردیولا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد

آقای خاص انتظار دارد آموریم دوران موفقیت‌آمیزی را در پیش داشته باشد. 

ژوزه مورینیو از روبن آموریم، گزینه نشستن روی نیمکت وست هم حمایت کرده، و معتقد است او می تواند در «هر» لیگی موفق شود.

طرفداری | به گزارش گاردین، ماه گذشته، سرمربی اسپورتینگ لیسبون برای مذاکره با چکش‌ها در مورد جایگزینی دیوید مویس، به لندن پرواز کرد. هنوز تصمیم نهایی در مورد آینده سرمربی اسکاتلندی گرفته نشده است، اما به نظر می‌رسد با پایان قراردادش، او به احتمال زیاد برای دومین‌بار این باشگاه را ترک خواهد کرد.

وست هم همچنین با خولن لوپتگی، سرمربی سابق رئال مادرید صحبت کرده، که گفته می‌شود پس از جدایی از وولورهمپتون پیش از آغاز فصل جاری، همچنان در انگلیس زندگی می کند. پائولو فونسکا، سرمربی لیل و هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ نیز در رادار این باشگاه قرار دارند.

پیش از اینکه لیورپول در نهایت برای جانشینی یورگن کلوپ سراغ آرنه اسلوت برود، آموریم به شدت به این تیم لینک می‌شد. آموریم در اولین فصل حضور خود به عنوان سرمربی در سال 2021، اولین قهرمانی اسپورتینگ در لیگ پس از 19 سال را به دست آورد و اکنون در مسیر تکرار این موفقیت قرار دارد؛ چرا که تیم او در حال حاضر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه خود بنفیکا، پیشتاز است.

این سرمربی 39 ساله، پیش از این با مورینیو که پیش از رفتن به باشگاه های بزرگ اروپایی، با پورتو به شهرت رسید، مقایسه شده است. در حالی که آموریم این ایده که او می‌تواند «مورینیوی بعدی» باشد را رد کرده است، «آقای خاص» از هموطن خود برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ حمایت کرده است.

این سوالی است که نباید به آن پاسخ دهم، اما چه می‌توانم به شما بگویم؟ او را به عنوان یک فرد دوست دارم، همچنین او را به عنوان یک مربی دوست دارم. فکر می‌کنم او توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد. اما او همین حالا هم در یک لیگ خوب و در یک باشگاه عالی حضور دارد. این تصمیم اوست و بستگی به باشگاه‌هایی دارد که او را می خواهند یا نمی خواهند. از نظر من واضح است که من او را هم به عنوان یک فرد و هم یک مربی، را دوست دارم.

بیشتر بخوانید:

کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم