Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:30:51 GMT

یک بام و دو هوا در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۱۹۷۱

یک بام و دو هوا در سیستان و بلوچستان

محسن حیدری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در شبانه روز گذشته ایرانشهر با ۲۶.۵ میلی‌متر بارندگی دومین شهر پربارش کشور و زابل با تندباد ۱۱۹ کیلومتر بر ساعت رکورد دار وزش سریعترین باد در ایران بوده است.

وی با اشاره به سرعت باد در منطقه سیستان افزود: تندباد امروز که یکی از سریعترین تندبادها در ۳۶ سال اخیر در منطقه بوده دید افقی در زابل را به ۲۰۰ و زهک را به حدود ۱۰۰ متر کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از روز گذشته تا کنون از ۴۴ ایستگاه هواشناسی در سراسر استان گزارش بارندگی شده که توابع شهرستان نیکشهر، ایرانشهر و خاش بیشترین مقادیر بارش‌ها را دریافت کرده‌اند. 

وی از تداوم بارش ها در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهارداشت: بادهای ۱۲۰ روزه منطقه سیستان نیز همچنان تداوم خواهند داشت لذا توصیه می‌شود هم استانی‌های عزیز به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی به هشدارهای صادر شده از سوی هواشناسی توجه داشته باشند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان طوفان بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان طوفان بارش باران سیستان و بلوچستان طوفان بارش باران سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان