Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ما حتی یک ریال فروش ملک برای تمام پرداخت‌ها از جمله حقوق به پرسنل و کارمندان نداشته‌ایم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران پس از ارائه گزارش توسط حبیب کاشانی خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران، در ارتباط با حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در فروردین و اردیبهشت ماه سال 1401 اظهار کرد: نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه ما حتی یک ریال فروش ملک برای تمام پرداخت‌ها از جمله حقوق به پرسنل و کارمندان نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته برای اخذ مالیات 1400 گفت: در این بخش نیز یک هزار و 40 میلیارد تومان مالیات مربوط به سال 1400 اخذ شد که کمک شایانی برای شهرداری تهران شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به پرداخت 4200 میلیارد تومان بابت حقوق و نگهداشت شهر تهران در دو ماهه فروردین و اردیبهشت ماه تصریح کرد: 250 میلیارد تومان نیز تحت عنوان پاداش پایان خدمت به 1100 نفر بازنشستگان اتوبوسرانی پرداخت شده است و این در حالی است که بالغ بر 400 میلیارد تومان در حوزه مناطق و 731 میلیارد تومان نیز در حوزه عمرانی در طی فروردین و اردیبهشت‌ماه هزینه شده است و در کنار این اقدامات باید پرداخت دیون بابت بازپرداخت اوراق مشارکت نیز اشاره کرد. نکته حائز اهمیت در این بخش این است که در 10 ماهه گذشته حتی یک ریال نیز ما عقب‌ماندگی در بخش بازپرداخت اوراق مشارکت نداشته‌ایم.

فلاح با اشاره به اینکه در همین مدت قراردادها و تفاهم‌نامه‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف به امضا رسیده است، گفت: به عنوان مثال قرارداد 800 میلیارد تومانی جهت تامین قطعات مترو به امضا رسیده است که در این بخش نیز 220 میلیارد تومان پیش‌پرداخت منظور شده است.

وی همچنین با اشاره به توجه شهردار تهران به منابع درآمدی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این بخش جلسات متعدد و چند ساعته‌ای هر هفته با حضور آقای زاکانی برگزار و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

واکنش چمران به فروش ساختمان اتوبوسرانی جهت پرداخت حقوق پرسنل

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شهرداری تهران میلیارد تومان یک ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ضبط سه هزار کیلوگرم هیزم قاچاق و جریمه ۳۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریالی متهمان در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعبه همچنین مالک هیزم‌های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

لقمانی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان