Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در حال حاضر ۶ زائر ایرانی در بیمارستان سعودی و ۵ زائر نیز در بیمارستان هلال‌احمر بستری هستند که حال عمومی آنان خوب است.

به نقل از جمعیت هلال‌احمر، سیدعلی مرعشی از ارائه بیش از ۶۷ هزار مورد خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی حج تمتع در عربستان خبر داد و گفت: از روز ۲۶ خرداد همزمان با آغاز عملیات درمانی حج تمتع در کشور عربستان تا عصر روز گذشته سیزدهم تیرماه، ۶۷ هزار و ۲۹۱ مورد خدمت به زائران ایرانی در مکه و مدینه منوره ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خدمات تیم‌های بهداشت و درمان مرکز پزشکی هلال‌احمر در عربستان شامل ویزیت تخصصی، بستری اورژانس، نوار قلب، داخلی، CCU، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست قند و فشار خون، تزریقات، جراحی، داروخانه و امداد و انتقال  بوده است، افزود: تا کنون ۱۳۳ مورد خدمات بستری، ۳هزترو ۳۰۹ مورد خدمات پاراکلینیکی، ۱۳ هزار و ۳۶ مورد خدمات پرستاری و یک هزار و ۲۴۴ مورد خدمات انتقال و مددکاری به زائران ایرانی بیمار ارائه شده، همچنین ۲۳ هزار و ۳۶۳ مورد ویزیت در مطب‌ها و ۵۰۳۲ مورد ویزیت تخصصی به زائران ارائه شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران ادامه داد: در مجموع ۴۵ هزار و ۸۸۳ مورد خدمت به زائران در مکه مکرمه و ۲۱ هزار و ۴۰۹ مورد خدمت به زائران در مدینه منوره و در مجموع ۶۷ هزار و ۲۹۱ مورد خدمت به زائران ایرانی در حج تمتع امسال ارائه شده است.


انتهای پیام/



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مورد خدمت به زائران زائران ایرانی مورد خدمات ارائه شده هلال احمر حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد