Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- انتخاب عبدالرضا ارسطو عضو جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند به پیشنهاد وزیر اقتصاد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان، طبق بررسی ها و پیگیریهای انجام شده از سوی این رسانه،  سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور افزایش شفافیت و تعامل برای پیشبرد مسائل فعالین اقتصادی در مناطق آزاد،  در تفاهمی با وزارت اقتصاد معرفی 2 عضو هیئت مدیره سازمان های مناطق آزاد را به وزیر اقتصاد سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس، در تمامی مناطق آزاد 2 عضو توسط وزیر اقتصاد معرفی و 3 عضو دیگر هیئت مدیره سازمان های مناطق آزاد توسط دبیرخانه شورایعالی انتخاب و احکام تمامی اعضای هیئت مدیره طبق روال گذشته توسط مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی صادر می شود.

بررسی ها نشان می دهد که انتخاب و انتصاب عبدالرضا ارسطو عضو جدید هیات مدیره منطقه آزاد اروند نیز که در مورخه یازدهم تیرماه جاری انجام شد، بر اساس پیشنهاد سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد بوده است و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویزه اقتصادی در این انتخاب دخالتی نداشته است.

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند وزیر اقتصاد مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است