Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید میرنظامی مدیرکل استاندارد استان مرکزی در بازدید از مجموعه تفریحی، شهربازی لاله اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

تعدادی از وسایل شهربازی اراک استاندارد لازم را اجرا نکرده اند و انحرافاتی در استاندارد‌های لازم دارند که در این بازدید به آن‌ها اخطارات لازم داده شد.

یک نمونه این است که کنار هر وسیله که برق دارد و مواد قابل اشتعال دارد باید کپسول آتش نشانی از نوع مخصوص خودش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر وسیله و تجهیز شهربازی اراک که منطبق با استاندار نیست و استاندارد لازم را اجرا نکرده اند باید ظرف مدت ۴۸ ساعت انحرافات را بطرف کنند و گرنه تعطیل می‌شوند.

هشدار‌های لازم را به این مجموعه دادیم و باید برخی از این انحرافات که بعضا خیلی سریع امکان برطرف شدنشان وجود دارد اصلاح شود تا مردم بتوانند با اطمینان خاطر از این امکانات استفاده کنند و خدای نکرده اتفاقی نیفتد.

تمام هدف ما این است که پیگیری بشود از حوادث احتمالی که جامعه را ملتهب شود و بر ضرورت رفع برخی نواقص و تامین امنیت مردم در استفاده از وسایل شهربازی تاکید داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهربازی اراک اداره کل استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار که قرار بود ساعت ۲۱ جمعه‌شب حرکت کند به‌دلیل نقص فنی با ۵ ساعت تأخیر ساعت ۲ بامداد به پرواز درآمد و باعث نارضایتی مسافران شد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف