Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:52:36 GMT

آتش‌سوزی گسترده یک واحد مسکونی در رشت مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۴۱۱۲

آتش‌سوزی گسترده یک واحد مسکونی در رشت مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز سه شنبه درباره این حریق به خبرنگار ایرنا گفت: با دریافت خبر آتش سوزی یک واحد مسکونی در صبح امروز در حاجی آباد رشت به مرکز کنترل فرماندهی آتش‌نشانی رشت، بلافاصله ۵۳ آتش‌نشان و افسر ارشد به همراه ۱۸ دستگاه خودرو اطفایی، آبرسان و نردبات هیدرولیک و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حریق اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام مومنی با اشاره به وسعت بالای حریق در این منزل ویلایی اظهار داشت: این خانه بزرگ با سقف‌های سفالی و قدیمی دچار آتش‌سوزی وسیع شده بود که برای پیشگیری از حریق به اطراف نیروهای آتش‌نشانی با تمام تلاش خود برای مهار و اطفاء آتش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه هیج یک از مکان های اطراف این واحد مسکونی دچار حریق نشده و تنها دودگرفتگی داشتند، افزود: یک نفر از آتش نشانان به دلیل دودگرفتگی در بیمارستان رازی رشت بستری شد که البته وضعیت عمومی خوبی دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به درصد بالای تخریب واحد مسکونی دچار حریق اظهار داشت: در زمان حاضر علت این آتش سوزی مشخص نیست و در دست بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فرسودگی سامانه سیم‌کشی برق بیشترین علت آتش ­سوزی‌ها در رشت است، اضافه کرد: حریق ناشی از اتصالات برق یکی از عوامل اصلی آتش‌سوزی ها به ویژه در فصل گرما است لذا از شهروندان درخواست می‌شود تا سیم‌کشی برق اماکن خود را تحت بررسی قرار دهند.

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

برچسب‌ها رشت شهرداری رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شهرداری رشت گیلان رشت شهرداری رشت گیلان واحد مسکونی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس منطقه ۷ عملیاتی آتش نشانی مشهد گفت:حریق کارخانه ایزوگام به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ و ۳۷ به محل حادثه در روستای فارمد اعزام شدند.
آتشپاد سوم مرتضی حکم آبادی افزود: حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او گفت:خوشبختانه این حادثه کشته و مصدوم نداشت.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • حریق مهیب در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت گیلان/ ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری سوخت و خاکستر شد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد