Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:06:03 GMT

کارگر ۱۸ ساله در یکی از معادن محلات جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۴۳۸۲

کارگر ۱۸ ساله در یکی از معادن محلات جان باخت

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «عباس محمد رضایی » افزود: ساعت ۱۹ و ۳۱ دقیقه روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع حادثه ریزش سنگ در یکی از معادن شهرستان، بلافاصله عوامل پاسگاه انتظامی خورهه برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یکی از کارگران جوان این معدن، در هنگام کار بر اثر شکستن و سقوط یک قطعه سنگ به شدت مجروح و جان سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتقال جسد متوفی به سردخانه با هماهنگی مقام قضایی افزود: پرونده این حادثه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال شد

سارقان اصفهان در دلیجان زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از دستگیری چهار سارق منازل استان اصفهان در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: چهار میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ  «مجتبی جمالی» افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان دلیجان و در پی گشت زنی‌های هدفمند ماموران انتظامی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سمند با چهار سرنشین مشکوک شدند.

وی ادامه داد: سرنشینان خودرو با مشاهده گشت انتظامی قصد متواری شدن داشتند که با اقدام به موقع پلیس خودرو متوقف و هر چهار سرنشین دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری طلا و نقره از خودروی توقیفی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد اموال مکشوفه به ارزش چهار میلیارد ریال سرقتی هستند.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس متهمان به پنج فقره سرقت منزل در شهرستان شهرضا استان اصفهان اعتراف کردند.

وی در پایان اظهار داشت: متهمان پس از هماهنگی با مقام قضایی تحویل ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان شدند.

شهرستان‌های محلات و دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی واقع شدند.

برچسب‌ها استان مرکزی دلیجان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی دلیجان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان مرکزی دلیجان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت

مجید اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر از فوت مرد ۳۰ ساله‌ای در پی گازگرفتگی خبر داد و افزود: این حادثه در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد، که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه در شهرک نقش جهان و به علت نشت گاز شهری رخ داده بود، که با حضور عوامل آتش‌نشانی و بررسی محل حادثه جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله مشکوک به گاز گرفتگی پیدا شد.

مسئول آتش نشانی پیشوا گفت: علت اصلی و دقیق فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

کد خبر 6089036

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت