Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:00:12 GMT

سارقان به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۴۴۳۰

سارقان به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حسن مددی ظهر سه‌شنبه در نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی گفت: در اجرای برنامه‌های ابلاغی ریاست قوه قضائیه، علاوه بر قرارگاه پیشگیری به پرونده‌های خاص ابتدا قرارگاهی با عنوان قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت در این استان تشکیل شد که پیگیری دو اولویت پیشگیری با تاکید بر ارتقا امنیت اجتماعی و برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های متعدد برای منع وقوع جرایمی از قبیل سرقت‌های متعدد شود را در مد نظر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی اظهار داشت: در مرحله دوم اجرای طرح‌های متعدد برای مقابله با سرقت و سارقان حرفه‌ای که این برنامه هم اولویت کاری هست با دستگاه‌های مربوطه هم تشکیل شده و در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه این سارقان به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد، تصریح کرد: تمام نهادهای ارفاقی را این دسته از سارقان محدود خواهیم کرد.

این مقام قضائی افزود: دادگستری و دادستانی مرکز استان البرز با تمام نیرو و توان خود تلاش خواهد کرد که امسال با اجرای برنامه‌های متعدد سطح امنیت را در استان ارتقا بخشد.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲ سال گذشته هم طرح‌های متعددی که با همت قوه قضائیه در نیروی انتظامی برگزار شد و همکاری بسیاری مؤثری که فرماندهی نیرو و نیروهای مختلف در بخش‌های اداره آگاهی و کلانتری داشتند و توفیقات بسیار خوبی در استان حاصل شد و سطح ارتکاب این جرایم نسبت به استان‌های دیگر کاهش و وضعیت امنیت بیشتر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز یادآورشد: تلاش می‌کنیم که امسال با اجرای برنامه‌های متعددی سطح امنیت اجتماعی را دراین استان ارتقا دهیم و آمادگی همکاری بیشتر را با نیروی انتظامی و بخش‌های مختلف، استفاده از نیروی بسیج در حوزه‌هایی که در محلات هستند خواهیم داشت تا بتوانیم برنامه‌های پیشگیرانه را اجرا کنیم.

وی بیان داشت: یکی بحث ارتقا امنیت محله محور است با حضور نیروهای بسیجی و همچنین استفاده از نیروهای معتمدین محل با محوریت مساجد به خصوص در روستاها و در محلات شهرها هم با کمک قرارگاه اجتماعی استانداری پیگیر هستیم.

مددی اظهار داشت: در مرحله دوم به دنبال ساماندهی معتادان متجاهر هستیم چرا که معتقدیم ریشه بسیاری از جراءم مربوط به سرقت‌های خرد و مهم، بحث اعتیاد به مواد مخدر است، این موضوع در استان در حال پیگیری است.

دادستان البرز خاطرنشان کرد: این ظرفیت باید در تمام شهرستان‌های استان البرز اجرا شود و معتادان را جمع آوری کرده و درمان کنیم و در چرخه اشتغال وارد کرده تا ارتکاب جرم را از از بین ببریم.

کد خبر 5531380

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن مددی دادستانی کرج پلیس آگاهی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا زلزله خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا مشهد شیراز آلودگی هوا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد