Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخلاف برخی خبرها قرار نیست پرسپولیس رقم 500 هزار دلاری برای پرداخت رضایت نامه کاسیانو پرداخت کند

مبلغی که باشگاه پرسپولیس به باشگاه پرتغالی برای صدور رضایت نامه کاسیانو بپردازد همان 300 هزار دلار است.

به گزارش طرفداری، امروز خبری روی خروجی برخی رسانه ها قرار گرفته مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس در صورتی که نتواند به خواسته باشگاه پرتغالی برای پرداخت مبلغ رضایتنامه جامه عمل بپوشاند باید 200 هزار دلار بیشتر بپردازد! در این خبر آمده که باشگاه ویزلا برای هر چه زودتر روشن شدن تکلیف مهاجم برزیلی خود یک بازه زمانی دو هفته‌ای برای پرسپولیسی‌ها تعریف کرده تا در این بازه زمانی، باشگاه ایرانی بتواند 300 هزار دلار بپردازد تا کاسیانو به تهران بیاید اما در صورتی که در این زمان دو هفته‌ای باشگاه پرسپولیس نتواند این پول را تهیه کرده و بپردازد آن زمان رقم رضایت‌نامه کاسیانو از 300 هزار دلار به 500 هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد که این موضوع باعث می‌شود تا رقم جذب این مهاجم برزیلی بسیار افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خبر درحالی منتشر شده که باشگاه پرسپولیس با رد کردن این موضوع مدعی است که هیچ توافق نامه ای در این خصوص به امضای طرفین نرسیده است و مبلغی که باشگاه پرسپولیس باید پرداخت کند همان 300 هزار دلار است.

گفتنی است مذاکرات باشگاه پرسپولیس با چند صرافی برای پرداخت مبلغ 300 هزار دلار به صورت جداگانه به باشگاه ویزلا ادامه دارد.

اخبار داغ 

افشاگری هال سیتی از رقم خرید صیادمنش/سهم استقلال دو برابر شد فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های جام‌ جهانی قطر / اسکوچیچ در رده بیست و سوم بازداشت فوتبالیست ملی‌پوش لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی سفر زین الدین زیدان به استانبول با هدف کاشت مو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز 12 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،قیمت دلار مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۴۴،۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • مراحلِ چاپ و تولیدِ اسکناس دلار + ویدئو
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403
  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • قیمت دلار امروز 12 اردیبهشت 1403
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد