Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا علیان زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد امروز در بازدید از خوابگاه دانشجویی درحال ساخت دختران در دانشگاه هرمزگان افزود: یکی از کاروِیژه های اصلی‌ مجموعه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ساخت خوابگاه برای دختران دانشجوی این سرزمین است که تا امروز ۱۰ خوابگاه در کشور به ارزش ۴۰۵ میلیارد تومان افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: هفته قبل با حضور علوم بودیم که خوابگاه های اراک، بیرجند و بجنورد را افتتاح کردیم و پنج خوابگاه اشاره شده در روز جاری، مطابق برنامه زمان بندی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اشاره کرد: خوابگاه دختران دانشجوی دانشگاه هرمزگان از جمله این پنج خوابگاه بوده که مطابق بروزترین استانداردهای روز دنیا طراحی شده و درحال ساخت است.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ابراز داشت: این خوابگاه با پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا ظرفیت پذیرش ۳۰۰ دانشجو را خواهد داشت و با احتساب چند خوابگاه اشاره شده حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال (۲۵۰ میلیارد تومان) باید برای احداث این خوابگاه ها هزینه شود که این؛ میزان سرمایه‌گذاری انجام شده را تا پایان سال به مبلغ ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال (۶۵۰ میلیارد تومان) خواهد رساند.

علیان زادگان افزود: میزان پیشرفت فیزیکی خوابگاه دانشجویی دختران بندرعباس که تا پایان دی ماه بهره برداری خواهد رسید ۴۵ درصد است.

وی ادامه داد: تمام منابع مالی تا این درصد پیشرفت زمان تأمین شده و باقی‌مانده طرح هم مطابق برنامه زمانی و ریالی که با پیمانکار توافق شده تأمین خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران هرمزگان بنیاد ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او

وکیل بابک زنجانی گفت: با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را داراست.

رسول کوه‌پایه‌زاده در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهار کرد: خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی صادره از سوی شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام نموده است چنانچه موکل آقای بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت نماید مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است با درخواست دادگستری کل استان استان تهران و تایید ریاست محترم قوه قضاییه رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به ۲۰ سال حبس تقلیل یافت.

وکیل بابک زنجانی بیان کرد: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را داراست و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان