Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@09:49:51 GMT

رندرهای مفهومی گوشی هوآوی میت ۵۰ پرو +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۵۷۰۱

رندرهای مفهومی گوشی هوآوی میت ۵۰ پرو +عکس

سری گوشی‌های میت ۵۰ هوآوی پرچمدار بعدی این شرکت است که در آینده عرضه خواهد شد. این سری گوشی ها به فناوری و ویژگی‌های جدید مجهز خواهند شد.

به گزارش مشرق، به تازگی رندرهای جدیدی از  هوآوی میت ۵۰ پرو منتشر شده است که مشخصات این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارند.

این گوشی با یک نمایشگر آبشاری با انحنای زیاد در سمت چپ و راست عرضه می‌شود؛ همچنین نمایشگر آن به فناوری ناچ برای دوربین جلو مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پشت گوشی انحنای زیادی در قسمت چپ و راست، کلیدهای تنظیم صدا و پاور به چشم می‌خورند. دوربین پشتی این گوشی هوشمند از یک دوربین دو حلقه شبیه دوربین هوآوی P50 پرو برخودار است. سه لنز دیگر نیز در سمت راست ماژول دوربین مشاهده می‌شود. دوربین پشتی به یک فلاش LED نیز مجهز شده است.

سری میت ۵۰ هواوی:

طبق گزارش‌های قبلی، هوآوی میت ۵۰ پرو، لبه‌های کمی خمیده به طرفین و یک بریدگی بزرگ مجهز به سنسورهای مختلف بر روی صفحه نمایش را ارائه می‌دهد. این پرچمدار از جدیدترین پردازنده اسنپدراگون کوالکام برخوردار خواهد بود. با این حال، این تراشه ممکن است فاقد قابلیت 5G باشد و از یک کیس شبکه 5G برای دریافت این قابلیت استفاده کند.

قسمت پشتی گوشی به یک سیستم دوربین گرد که نسخه بهبود یافته سری میت ۵۰ هوآوی است، مجهز شده است. سری میت ۵۰ هوآوی از چهار مدل میت ۵۰، میت ۵۰ پرو، میت ۵۰ پرو پلاس و میت ۵۰ RS پورشه دیزاین تشکیل شده است. طبق برخی گزارش ها، ممکن است این شرکت ارائه مدل پروپلاس را لغو کند.

منبع: فرارو

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت گوشی موبایل گوشی هوشمند موبایل فناوری هوآوی رندر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بیداری در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محور‌های اصلی این همایش تعریف مفهومی الگوی اول زن، تعریف مفهومی و بیان جنبش‌های الگوی دوم زن و تبیین الگوی سوم زن در بیانات رهبری بود. 
 دانشگاه صنعت نفت آبادان در این همایش میزبان دانشجویان و دانش آموزان ۳ دبیرستان متوسطه دوم آبادان و خرمشهر است.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • روایت بیداری در آبادان
  • مدل مفهومی پیشرفته ترین سدان کیا (عکس)
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد