Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:49:56 GMT

تئاتر همدان بدنه ضعیف و نیمه جانی دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۶۰۲۴

تئاتر همدان بدنه ضعیف و نیمه جانی دارد

سید مهرداد کاووسی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همدان در زمینه تئاتر ریشه قوی ای دارد، گفت: باید این بدنه بتواند با هم متحد شده و کارهای فاخری را در جشنواره‌های معتبر کشوری به عرصه ظهور برساند.

وی با تصریح بر اینکه متأسفانه این اتحاد، همدلی و پشتوانه کاری در گروه‌های همدان کمتر دیده می‌شود؛ افزود: تئاتر همدان دارای ریشه و پشتوانه بسیار قوی و طولانی است اما در حال حاضر، تئاتر همدان بدنه ضعیف و نیمه جانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراح و کارگردان همدانی خاطرنشان کرد: از علت‌های نیمه جان بودن تئاتر استان همدان می‌توان به متحد نبودن پیشکسوتان، جوانان و گروه‌های نمایشی باهم اشاره کرد.

کاووسی حسینی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان، اظهار کرد: خوشبختانه تئاتر در سبد خانواده‌ها قرار گرفته و یکی از پر استقبال ترین و پرشکوه‌ترین جشنواره‌ها را نیز از لحاظ مخاطبین در سال جاری شاهد بودیم.

این هنرمندان فعال در عرصه هنر تعزیه در ادامه گفتگو خاطرنشان کرد: همدان یکی از شاخص ترین شهرهای کشور در حوزه تولید تئاتر کودک و نوجوان به حساب می‌آید اما اگر اساتید، بزرگترها و پیشکسوتان به جوان‌ها، تحصیلکرده ها و با تجربه‌ها بهای بیشتری بدهند و شاهد انتقال تجربه به آنها باشیم، می‌توانیم جان و روح تازه ای در بدنه تئاتر استان همدان وارد کنیم.

وی تاکید کرد: جوان‌ها با استفاده از تجربه پیشکسوتان و اساتید و داشتن مطالعه در این زمینه می‌توانند موفق شوند؛ اما اگر بدون مطالعه، تجربه، آگاهی و بدون علم در حوزه کارگردانی و تولید وارد شوند قطعاً تئاتر همدان ضعیف‌تر خواهد شد.

کاووسی حسینی مطرح کرد: علاقمندان در این عرصه با دانش، صبر، تلاش در هر شیوه‌ای بخواهند فعالیت کنند، قطعاً می‌توانند به تئاتر استان همدان کمک کنند چنانکه در حال حاضر نیز آدم‌های شاخص و افراد توانمند زیادی در حوزه تلویزیون، سینما و تئاتر از این شهر به کشور تزریق شده است.

این هنرمند همدانی در پایان خاطرنشان کرد: تکاپو، کامل شدن و پررنگ شدن اسم همدان در تئاتر کشور یک اتحاد، تلاش و همت جمعی را می‌طلبد که باید صورت بگیرد.

کد خبر 5528824

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان هنرمندان تئاتر بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا زلزله خراسان رضوی آمار کرونا جهرم مشهد اردبیل آلودگی هوا شیراز تئاتر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)