Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صداوسیما، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که در آن تعدادی خانم و آقا با انجام برخی تحرکات هنجارشکن خود در رستورانی در غرب شهر تهران سبب جریحه دار شدن عفت عمومی و توهین به برخی هنجارها و ارزش‌های اسلامی شده بودند، مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، روز گذشته موفق به شناسایی این کافه رستوران متخلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شناسایی کافه رستوران مذکور، با هماهنگی‌های قضائی محل مذکور با دستور قضایی پلمب شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متصدی متخلف واحد صنفی پلمب شده نیز دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی امن و تامین آرامش شهروندان، مهمترین هدف پلیس در اجرای طرح‌های نظارت بر صنوف است و از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: صداوسیما

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجار شکن در سطح استان خبر داد.

حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره‌آ میز در معابر درون و برون شهری آذربایجان‌غربی خبر داد.

وی افزود: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و بر اساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه دهم اردیبهشت اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

مشتاق خاطرنشان کرد: بر همین اساس و در طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش پلاک و.... ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط پلیس، پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

کد خبر 748940

دیگر خبرها

  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی