Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی به درخواست‌های تعدادی از مراجعه‌کنندگان رسیدگی و دستورات لازم جهت رفع آن را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در راستای صیانت از حقوق عامه و تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان دستگاه قضا در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی‌ کل کشور به همراه احمد رحمانیان، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور و مدیرکل حوزه ریاست این سازمان ظهر امروز (سه شنبه ۱۴ تیرماه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به بررسی پرونده‌ها و رسیدگی به درخواست‌های تعدادی از مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه انجام شد، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به صورت چهره به چهره با مراجعه کنندگان دیدار و اظهارات آن‌ها را استماع کرد.   رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه این دیدار ضمن تشکر از مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، اظهار کرد: همکاران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه دلسوزانه به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم رسیدگی می‌کنند و با دعوت از مسئولان قضایی، برای رفع مشکلات مراجعه کنندگان گام های مثبتی برمیدارند.   وی افزود: در دیدار مردمی امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان ملاقات و نسبت به پرونده‌ها و درخواست‌های حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات لازم خطاب به بازرسان کل در استان‌های مربوطه صادر شد.   خداییان بیان کرد: رسیدگی به درخواست‌های مردمی مطرح شده در این برنامه از سوی سازمان بازرسی کل کشور دنبال می‌شود.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه سازمان بازرسی کل کشور رئیس سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: آیین گل‌غلتان در خانه تاریخی آل‌یاسین، واقع در خیابان امام خمینی (ره) از ساعت ۱۹:۳۰ تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه «روز گل محمدی و گلاب» با حضور کودکان و مادران  برگزار می‌شود.

 سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در این سنت بهاری، نوزاد را پس از غسل دادن میان گل‌های محمدی پرپر شده‌ای در پارچه سفیدی می‌غلتانند، بر اساس این باور کهن، این اقدام موجب شادابی پوست کودک شده و او را در برابر حساسیت‌های فصلی ایمن می‌کند.


مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل کاشان با بیان اینکه آیین ملی گل‌غلتان ویژه کودکان زیر دو سال (متولدین سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) برگزار می‌شود، گفت: پیشینه رواج این آیین در فرهنگ و سنت کاشانی به ثبت رسیده و در منطقه کاشان دارای هویت و اصالت است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان