Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:59:13 GMT

رسمی؛ مدافع جوان هلندی به منچستریونایتد پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۶۴۰۹

رسمی؛ مدافع جوان هلندی به منچستریونایتد پیوست

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت منچستریونایتد در بازار تابستانی آغاز شده و حالا آنها یک مدافع جوان و آینده دار را به لیست خود اضافه کرده اند. تایرل مالاسیا، ستاره فاینورد با قراردادی چهار ساله و با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر، با رقم 15 میلیون یورو به اضافه دو میلیون پاداش راهی اولدترافورد شد تا از ابتدای فصل بعد زیر نظر اریک تن هاخ بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع هلندی 136 بازی برای فاینورد انجام داد و در تمامی سطوح از زیر 16 سال تا تیم بزرگسالان برای تیم ملی هلند بازی کرده است.

منچستریونایتد در سال های اخیر مشکلات فراوانی را در خط دفاعی تجربه کرده و علیرغم درخشش داوید دخیا درون دروازه، گل های متعددی را دریافت کرده است. همچنین به نظر می رسد انتقال لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس و کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی برنتفورد نیز به یونایتد قطعی شده و بعد از تایرل مالاسیا، انتقال این دو بازیکن نیز رسما اعلام خواهد شد.

جان مورتاگ، مدیر فوتبال منچستریونایتد در رابطه با این انتقال گفت: "تایرل مالاسیا یک بازیکن جوان و هیجان انگیز و البته با تجربه ای فوق العاده در این سن و سال است. او پنج فصل حضور در لیگ هلند، یک فینال اروپایی و افتخارات ملی برای تیم ملی هلند را در کارنامه خود دارد. ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد ادامه پیشرفت تایرل مالاسیا تحت هدایت اریک تن هاگ و کادر فنی او در سال های آینده در لباس منچستریونایتد باشیم."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا تایرل مالاسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند