Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رسول قنبری ممان روز سه شنبه در هفدهمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان گلستان (ICZM)  افزود:  اجرای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی  حکم قضایی تخریب سازه های غیرمجاز دریایی در نوار ساحلی اجرا می شود و  از بیش از هزار سازه  غیرمجاز  ۲۲ سازه در گلستان  برای کارکردهای گوناگون احداث شد و از این تعداد ۱۹ سازه  در سواحل  بنا شده که تعدادی از آنها به علت پسروی آب، در خشکی واقع شده و نیاز به مجوز ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:از این تعداد چند سازه متعلق به دستگاه‌های اجرایی و نظامی است که باید  نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.
 


 وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی در آبان ماه سال جاری افزود:آخرین مهلت برای ارسال مقالات به این  همایش  ۲۶ تیر ماه است.
وی اظهار داشت: چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی با هدف ایجاد فضای مناسب جهت بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات میان متخصصین، دست اندرکاران داخلی و خارجی و اطلاع از آخرین دستاوردهای علمی، فنی و اجرایی و تأکید بر ارتقاء سطح مهندسی سواحل، بنادر و سازه های دریایی، از ۹ تا ۱۱ آبان ماه سال جاری توسط سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می شود.
وی بیان کرد: علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را حداکثر تا تاریخ ۲۶ تیر ماه از طریق پایگاه اینترنتی همایش، به نشانی https://icopmas.pmo.ir ارسال کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان هم در این نشست با اشاره به بهره‌مندی این استان از ۱۳۰ کیلومتر ساحل گفت:سازه های ساحلی گلستان چوبی هستند و مغایرتی با بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر ندارد.

الله یار اسعدی افزود: تمام سازه های دولتی و خصوصی بدون مجوز در سواحل استان تعیین تکلیف می شوند.

وی اظهار داشت: بیشتر سازه های غیرمجاز به دلیل پسروی آب دریا در سال ۱۴۰۰ در محدوده خشکی هستند و سواحل دریای خزر در حوزه گلستان آزاد بوده و ساخت و ساز در حریم قانونی دریا انجام نمی شود.

برچسب‌ها دریای خزر گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دریای خزر گرگان گلستان دریای خزر گرگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از لبنان ۲۴، سنتکام از توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه به علت شرایط بد آب و هوایی خبر داد.

سنتکام اعلام کرد که شدت وزش باد و ارتفاع امواج دریا شرایط ناامنی را برای نظامیانی که مشغول ساخت اسکله هستند، ایجاد کرده است.

گفتنی است که آمریکا به دنبال ساخت اسکله شناور در سواحل غزه است. این طرح شامل دو جزء اصلی است که باید به هم وصل شوند - یک اسکله شناور بزرگ که از قطعات فولادی تشکیل شده و یک گذرگاه و اسکله دو طرفه ۵۴۸ متری.

این گذرگاه از اتصال قطعات فولادی ۱۲ متری تشکیل شده است که تا ساحل ادامه دارد.

کشتی‌های باری تدارکات را به آب‌های غزه می‌رسانند و کمک‌ها سپس بر روی تعدادی قایق و کشتی‌های کوچک‌تر - معروف به کشتی‌های پشتیبانی لجستیکی - بارگیری و به اسکله برده می‌شود. از آنجا به بعد، وسایل نقلیه زمینی امکانات را به داخل غزه خواهند برد.

این مسیر فلزی در دریا وصل و سپس به سمت ساحل هدایت می‌شود و نیروهای آمریکایی مجبور نیستند پا به ساحل غزه بگذارند.

کد خبر 6095946

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • علت خشکی گلو بعد از بیدار شدن از خواب چیست؟ (فیلم)
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم