Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:48:36 GMT

آتش زدن لباس؛ تاوان خیانت و بدقولی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۶۶۶۲

آتش زدن لباس؛ تاوان خیانت و بدقولی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن که تابستان سال گذشته و پس از ایست قلبی در زمین در یورو 2020 با لباس تیم ملی دانمارک فاصله ای حتی تا مرگ نداشت، در ادامه به دنیای فوتبال بازگشت و البته مجبور به فسخ قرارداد خود با اینتر شد. اما این ستاره دانمارکی نیم فصل دوم سال گذشته راهی برنتفورد شده و دوران درخشانی را در این باشگاه سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نهایت و پس از شایعات فراوان پیرامون باشگاه بعدی کریستین اریکسن، او برای پیوستن به منچستریونایتد موافقت کرده است. جالب اینجاست اریکسن در سال 2017 به دنیل لووی، رئیس تاتنهام قول داده بود که هرگز برای یک باشگاه انگلیسی دیگر بازی نخواهد کرد. طبیعتا انتقال به برنتفورد برای هواداران تاتنهام حساسیت برانگیز نبود، اما آنها طاقت دیدن کریستین اریکسن در لباس قرمز یونایتد را ندارند. 

البته حتی اسپرز نیز در هفته های اخیر برای توافق با اریکسن اقدام کرده بود و آنتونیو کونته علاقه داشت مانند دوران حضور در اینتر این بازیکن را در اختیار داشته باشد، اما به نظر او قصد دارد راهی اولدترافورد شود. کریستین اریکسن برای قراردادی سه ساله با شیاطین سرخ به توافق نهایی دست یافته و این انتقال به زودی و به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

حالا یکی از هواداران تاتنهام پس از قطعی شدن انتقال ستاره دانمارکی به باشگاه منچستریونایتد، ویدیویی از خود در حال سوزاندن لباس قدیمی اسپرز با نام کریستین اریکسن، در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. رابطه چندان خوبی بین هواداران تاتنهام و یونایتد برقرار نیست و آنها اصلا انتظار نداشتند کریستین اریکسن بعد از سال ها درخشش در لباس اسپرز، حالا راهی یونایتد شود.


منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!