Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:52:41 GMT

تجهیز دفاتر انجمن سینمای جوان در کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۶۸۱۵

تجهیز دفاتر انجمن سینمای جوان در کشور

مهدی آذرپندار در سفر به چهارمحال و بختیاری و نشست با صنوف و فعالان حوزه سینما استان گفت: ایجاد نمایندگی‌ها شرایطی دارد که آسان نیست و صرف اینکه یک شهر استعداد‌های سینمایی خوبی دارد کافی نیست و وقتی در مرکز استانی مانند شهرکرد امکانات کافی وجود ندارد پس توسعه در این شرایط چندان عقلانی نیست، امید است با حمایت‌ها از انجمن سینمای جوانان ایران وضع فعلی را به ثبات رساند و بعد فکر توسعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است تا پایان سال بتوانیم دفاتر انجمن سینمای جوانان را تجهیز کنیم و امکانات سینمایی را تا حدی درست کرد که پایه آن امکانات آموزشی است.

بیشتر بخوانید

توجه به مضامین دینی و انقلابی در تولیدات سینمایی و هنری

اگر امکانات اقامتی در شهر مهیا باشد، جشنواره منطقه‌ای می‌تواند برای سال آینده در چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

آمادگی در جهت تعامل سازنده با صداوسیما وجود دارد و می‌توان راحت‌تر در رابطه با این استان فیلم ساخت.

با مشکل نمایش فیلم در سینمای ایران مواجه هستیم

حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی کشور گفت: در چهارمحال و بختیاری فیلم سازان بسیاری فعالیت دارند که بیشتر در حوزه کودک و نوجوان کار کردند و در حوزه فیلم سازی باید سختکوش بود و نمی‌توان با یک شکست عقب نشست.

مهمترین مشکل سینمای ایران نمایش فیلم است به طوری که در سال ۱۲۰ فیلم ساخته می‌شود؛ ظرفیت نمایش کشور در سال ۶۰ فیلم است که بخش زیادی از آن نیاز سینما‌ها بوده و تجاری و پرفروش هستند.

آثاری که در این استان تولید می‌شود و توجه به فرهنگ و اقلیم است باید طور دیگری برای نمایش دادن آن، فکر کرد؛ شاید در اکران فیلم اسکی باز آقای نجفی اتفاقی نیفتاد، ولی وقتی در پلتفرم‌ها به نمایش درآمد بیش از ۱۰۰ صفحه مردم نظر گذاشتند و بسیار از آن استقبال کردند.

این حرکت بدین معنا است که در اکران سینما مخاطب را به دیدن اینگونه فیلم‌ها تقویت نکردیم، برای اینکه بتوان فرهنگ خودمان را گسترش دهیم و از شهر خود بیرون ببریم باید با ساز و کار صنعتی پیش رفت و از بخش صنعت سینما هم استفاده شود.

در حوزه فیلم های سینمایی مختص به کودک از مهرماه ۱۴۰۱، حمایت‌ها برای نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان شروع می‌شود بنابراین تهیه کننده باید پیگیر فیلم باشد تا نمایش داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استعدادهای سینمایی سینمای جوانان ایران تجهیز دفاتر سینمایی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری

حمید شجاعی اظهار داشت: واردات بسیاری از ورق‌های گالوانیزه خودرویی به واسطه تامین این نیاز از سوی شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، قطع شده است.

وی افزود: به واسطه توانمندی شرکت ورق خودرو محصولات تولیدی به کشور‌های دنیا صادر می‌شود.

شجاعی اضافه کرد: خودروسازان خارجی تمایل خود را برای استفاده از محصولات ورق خودرو اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات احداث خط تولید ورق گالوانیزه خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: حضور در بازار‌های کیفی دنیا و صادرات ۲۰ هزارتنی در سال ۱۴۰۳ از مهمترین برنامه‌های پیش روی این واحد صنعتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی