Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونان خود روز دوشنبه از طریق فرودگاه شهرکرد وارد استان شد تا پس از سال‌ها، رییس سازمان سینمایی دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری در جمع هنرمندان فیلمساز حضور یابد. 

محمدرضا سوقندی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران نیز در این سفر محمد خزاعی را همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، این سفر در راستای برنامه‌های کلان وزارتخانه و با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی، عمومی سازی دسترسی فرهنگی و رفع مشکلات و موانع حوزه سینما صورت می‌گیرد.

از جمله برنامه‌های محمد خزاعی، ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، بازدید از پروژه‌های هنری سینمایی استان، نشست با فیلمسازان و هنرجویان فیلم و شرکت در مراسم اختتامیه سومین هفته فیلم و عکس استان ، دیدار با استاندار و جمعی از مسوولان فرهنگی هنری استان دیدار با سینما داران، آموزشگاه‌ها و موسسات فیلمسازی، فعالان حوزه فیلم و سینما است.

سومین هفته فیلم و عکس این استان از عصر جمعه با نمایش فیلمی از فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان، کار خود را آغاز کرد و در این رویداد فرهنگی، فیلم‌های برترین فیلم‌سازان استانی و مجموعه‌ای از فیلم‌های منتخب کشوری به نمایش گذاشته می‌شود.

این رویداد فرهنگی که تا ۱۴ تیر در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و هر روز از آن به نام یکی از فیلم‌سازان مطرح و فعال استان نام‌گذاری شده است.

در مدت برگزاری هفته فیلم و عکس چهارمحال و بختیاری، فیلم‌های «بچه گرگ‌های دره سیب»، «فرزندان خونیار»، «آن سوی حصار»، «چهره‌پرداز»، «آشو»، «برف»، «وادیار»، «رویای یک اسب» و «خانه ماهرخ» ساخته این هنرمندان به روی پرده نمایش داده شد.

به گزارش ایرنا، چهره‌های موفق فیلم‌سازی چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر توانسته‌اند با خلق آثار متعدد، جوایزی مختلفی را در جشنواره‌های همچون سینما حقیقت، کودک و نوجوان اصفهان و ایدفا و دیگر جشنواره‌های بین‌المللی به دست آورند.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری سینما محمد خزاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری سینما شهرکرد چهارمحال وبختیاری سینما محمد خزاعی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری محمد خزاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد