Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه سفر نمایندگان وزارت ورزش و جوانان به دوحه قطر و تشکیل کمیته مشترک ایران و قطر با موضوع بررسی ساز و کار توزیع بلیت مسابقات جام جهانی 2022 قطر و افزایش سهمیه کشورمان در این خصوص، سینا کلهر معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی شب گذشته به دوحه قطر سفر کرد.

در این سفر که با هدف نهایی کردن اختصاص ده هزار عدد بلیت برای تماشاگران ایرانی مسابقات جام جهانی صورت گرفت، ساز و کار و امکان فروش و استفاده تماشاگران نیز مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملاقات با مقامات قطری و پیگیری در خصوص دیگر حمایت‌های لازم از تیم ملی کشورمان و بررسی امکان فعالیت‌های فرهنگی مشترک از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده وزارت ورزش و جوانان سینا کلهر جام جهانی قطر بلیت جام جهانی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی

با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بلیت فروشی دربی به روش قطره چکانی! (+عکس) بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی ممنوع شد

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی