Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:28:30 GMT

هشدار شرکت آب و فاضلاب تهران درباره مصرف آب

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۷۱۵۹

هشدار شرکت آب و فاضلاب تهران درباره مصرف آب

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در پیامک شرکت آب و فاضلاب استان تهران آمده است: برای گذر از مشکل کم آبی همه ما مسئول هستیم .

در ادامه تاکید شده به منظور تامین و توزیع مستمر آب، همراهی شما را در کاهش مصرف نیازمندیم.

امروز همچنین «فیروز قاسم‌زاده» سخنگوی صنعت آب گفت: با سپری شدن ۲۸۶ روز از سال آبی، تا ۱۴ تیرماه (سال آبی ۱۴۰۱-۱۴۰۰) میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور به حدود ۲۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۳ میلیارد مترمکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته بیانگر ۴ درصد کاهش است.

وی ادامه داد: میزان پرشدگی سد زاینده‌رود  در استان اصفهان، سدهای استان تهران، سدهای استان خوزستان و سدهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه در شرایط فعلی به ترتیب حدود ۲۷ درصد، ۳۳ درصد، ۵۵ درصد و ۶۲ درصد است.

مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای عبور بدون تنش از فصل گرمای پیش رو، رعایت الگوی بهینه مصرف از سوی مردم، بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

برچسب‌ها صرفه جویی در مصرف آب شهر تهران شركت فاضلاب تهران صنعت آب دریاچه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صرفه جویی در مصرف آب شهر تهران شركت فاضلاب تهران صرفه جویی در مصرف آب شهر تهران شركت فاضلاب تهران صنعت آب دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل آیت‌الله عاملی در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلی اردبیل با اشاره به مشکلات کمبود آب به ویژه در شمال استان گفت: مدیریت سد خداآفرین در اختیار استان آذربایجان‌شرقی و کانال‌های آبیاری اراضی در استان اردبیل است، این یعنی مدیریت معیشت ۳۵۰ هزار نفر از جمعیت استان ما در اختیار استانی دیگر است؛ آبی که در سد ذخیره می‌شود، برای آزادسازی‌اش استانی دیگر باید تصمیم بگیرد؛ در حالی که استان بهره‌برداری کننده از شبکه، اردبیل است.

امام‌جمعه اردبیل تصریح کرد: ۱۰۰ درصد اراضی سد مخزنی ارس و ۸۴ درصد اراضی پایاب سد مخزنی خداآفرین در استان اردبیل است؛ کدام عقل سلیم اجازه می‌دهد که عملیات بهره‌برداری و نگهداری سد ارس، سد خداآفرین و سد انحرافی قیز قلعه‌سی در اختیار استانی دیگر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش به شهادت ۳۵ هزار نفر از مردم غزه که بسیاری از آنها زنان و کودکان هستند، اشاره کرد و افزود: دانشجویانی که در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اعتراض می‌کنند، ایران را شناخته اند و تحسین می کنند.

آیت‌الله عاملی گفت: سفیر اسراییل در جمهوری آذربایجان مقامات ایران را حامی تروریسم معرفی کرده در حالی که تمامی ترورهای دانشمندان هسته‌ای ما توسط اسرائیل صورت گرفته ، اگر ترورهای اسرائیل را در این ۷۵ سال جمع کنند ده‌ها و صدها کتاب باید تدوین شود، نسل‌کشی فعلی در غزه هم روشن می‌کند که تروریست کیست.

وی بیان کرد: عجیب است که این رژیم خون‌ریز با اینکه از ریختن خون سیر نمی‌شود و مدام تکرار می‌کند که به رفح حمله خواهد کرد یا مدام تکرار می‌کند که هرگونه مذاکره منجر به آتش‌بس را نمی‌پذیرد، و با اینکه وارد خانه مسلمان‌ها شده و تنها در ۲۰۰ روز ۳۵ هزار نفر را کشته است، می‌گوید ما برای صلح با ایران حاضریم.

 

 

دیگر خبرها

  • مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود