Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) با ارسال پیامی رسمی به رئیس فدراسیون هندبال ایران کسب اولین مدال جهانی هندبال ایران را تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال در پیامی رسمی به علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران موفقیت تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان پسر ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان 2022 با کسب مدال برنز این مسابقات را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال آمده است:

«جناب آقای علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران

به نمایندگی از فدراسیون بین‌المللی هندبال و تمامی اعضای خانواده هندبال صمیمانه تبریک‌های خود را به شما و تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران برای کسب مدال برنز دومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی نوجوانان جهان در یونان را اعلام می‌نمایم.

این تیم یک نمایش عالی را بر روی شن‌های یونان انجام داد و با عنوان سوم به کار خود پایان داد. کسب این عنوان نشان می‌دهد که رشته ما در جهان تا چه اندازه محبوب است زیرا بر روی سکوهای برتر این رویداد تیم‌های سه قاره مختلف جهان حضور داشتند.

یقینا تلاش‌های فدراسیون شما برای ترویج رشته ورزشی ما (هندبال ساحلی) به ثمر خواهد نشست.

از آنجایی که این اولین حضور تیم ملی ایران بود ما مطمئن هستیم این حضور سرآغاز موفقیت است و امیدواریم آینده هندبال ساحلی ایران روشن باشد.

من هیچ آرزویی برای هندبال ساحلی ایران جز موفقیت ندارم و مشتاقانه منتظر یک رابطه مستمر پربار میان سازمان‌هایمان (فدراسیون ایران و فدراسیون بین‌المللی) هستم.

دکتر حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال

برگزاری مرحله جدید اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر

 

 تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب عنوان سوم و مدال برنز شده بود و اولین مدال جهانی هندبال ایران را رقم زد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رئیس فدراسیون بین المللی هندبال هندبال ساحلی نوجوانان فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال هندبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی