Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که به مدت سه روز دایر است، رییس شرکت برق منطقه خراسان به همراه سایر مسوولان بویژه فعالان در حوزه صنعت برق حضور داشتند.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به همت شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی و با حضور ۶۵ شرکت از این استان و ۳۵ شرکت از استانهای مختلف کشور گشایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جلوه افزود: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه برق قدرت، الکترونیک و صنایع وابسته را به نمایش می گذارند و در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نمایش دستاوردهای صنعت برق ساختمان و آشنایی با محصولات جدید این صنعت از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جلوه خاطر نشان کرد: پانزدهمین نمایشگاه صنعت برق در ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن فردوسی این مجموعه برپا شده است.

 معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۳ میلیون نفر بازدید کننده است.

برچسب‌ها انرژی برق شهر مشهد شركت‌ توزيع نيروی برق افتتاح نمایشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شهر مشهد شركت توزيع نيروی برق انرژی برق شهر مشهد شركت توزيع نيروی برق افتتاح نمایشگاه نمایشگاه بین المللی مشهد صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین

ایسنا/هرمزگان امروز هیأت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان در سومین روز از سفر خود از نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه چین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز، ۸ اردیبهشت در این بازدید با اشاره‌ به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای شهر شیشه هرمزگان گفت: نیاز است به موازات امور زیربنایی شهر شیشه، صنایع پایین دستی این صنعت بزرگ نیز در استان راه‌اندازی شود و امروز فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان در نمایشگاه صنعت شیشه کشور چین با تکنولوژی روز دنیا جهت ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

وی حضور شرکت‌های ایرانی دراین نمایشگاه را مزیت خوبی دانست و افزود: شیشه فلوت کاوه، شیشه اردکان و شیشه سهند در این نمایشگاه بین‌المللی درکنار رقبای خود حضور داشتند و فرصت مناسبی برای هیأت تجاری هرمزگان جهت مذاکرات فراهم شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی