Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:34:08 GMT

جشنواره‌های‌ منطقه‌ای‌ عکس احیا می‌شود 

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۷۵۵۸

جشنواره‌های‌ منطقه‌ای‌ عکس احیا می‌شود 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی آذرپندار که روز سه‌شنبه به همراه محمد خزاعی ریس سازمان سینمایی به شهرکرد سفر کرده است، در دیدار و گفت‌وگو با جمعی از هنرمندان چهارمحال و بختیاری افزود: انجمن سینمای جوانان آمادگی دارد، میزبانی جشنواره‌های‌ منطقه‌ای‌ را در سال آینده به این استان واگذار کند و حمایت‌های‌ لازم را نیز در حوزه دبیرخانه جشنواره انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به تقاضای هنرمندان برای ایجاد دفاتر انجمن در شهرستان‌ها تصریح کرد: شرایط آسانی برای راه‌اندازی دفاتر جدید انجمن سینمای جوانان وجود ندارد.

آذرپندار یادآور شد: در شرایطی که در شهرکرد به عنوان مرکز استان امکانات لازم برای توسعه دفتر انجمن وجود ندارد، توسعه دفاتر در شهرستان‌ها چندان معقول نیست و لازم است در ابتدا وضعیت فعلی در شهرکرد به ثبات برسد.

وی برنامه‌ریزی برای فراهم‌ کردن‌ زیرساخت‌های لازم و توسعه فضای فیزیکی دفتر انجمن را در شهرکرد ضروری دانست و گفت: در صورت امکان، مقدمات ایجاد نمایندگی این انجمن در شهرستان‌ها بررسی خواهد شد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان درباره‌ تجهیز دفاتر انجمن در استان‌ها نیز افزود: تا پایان امسال مجموع ۵۸ دفتر فعال‌ انجمن از نظر امکانات آموزشی تجهیز می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه بودجه هنری باید صرف تولید شود و خرید تجهیزاتی‌ همچون دوربین برای دفاتر چندان صحیح نیست، اظهار داشت: با تجهیز دفاتر به امکانات آموزشی، فیلم‌ اولی‌ها می‌توانند برای شروع کار خود، از این امکانات استفاده کنند.

آذرپندار همچنین به امکان حمایت مالی از پنج فیلم بلند سینمایی در سال جاری در انجمن سینمای جوانان کشور اشاره کرد و گفت: انجمن آمادگی دارد برای بهتر دیده شدن هنرمندان فیلمساز در استان‌ها تعاملات و همکاری خود را با صدا و سیما افزایش دهد.

به گزارش ایرنا، در این نشست، جمعی از هنرمندان چهارمحال‌ و بختیاری درخصوص لزوم راه‌اندازی دفاتر انجمن سینماگران جوان در شهرستان‌های‌ لردگان، بروجن، اردل و فارسان، حمایت از فیلمسازان تاریخ محلی، اکران به‌روز فیلم‌های‌ سینمایی در استان‌ها، توجه به تولیدات سینمایی برگرفته از مضامین خرده‌فرهنگ‌ها، افزایش حمایت‌ها از عکاسان و تولیدات این حوزه، ایجاد هم‌افزایی‌ با صدا و سیما و فراهم کردن فرصت دیده شدن هنرمندان استانی، تشکیل کارگروه‌ بررسی تولیدات فیلم کوتاه و فراهم کردن زمینه برای پرداختن‌ به زنان به عنوان اصلی ترین پایه‌های فرهنگی در مناطق مختلف مطالبی‌ را عنوان کردند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری سینما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری سینما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری سینما انجمن سینمای جوانان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد