Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد خزاعی‌ روز سه‌شنبه در دیدار و گفت‌وگو با جمعی از هنرمندان چهارمحال و بختیاری افزود: سینمای ایران دارای بحران‌های متعددی است و بحران‌های پی در پی در سینما موجب‌ می‌شود تا مسوولان سازمان سینمایی از برنامه‌ریزی‌ها دور شوند و اجازه پیدا نکنند که اهداف را دنبال کنند.

وی یادآور شد: هر مدیری‌ در حوزه فرهنگی منصوب می‌شود، عده‌ای سعی می‌کنند او را با حواشی سرگرم کنند و با ایجاد دودستگی و قطبی‌سازی، اختلافات داخلی را بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزاعی با اشاره به اینکه اگر سینماگران در یک مجموعه یکپارچه گرد هم بیایند، بدون شک دیگر منافع آن دسته افراد تفرقه‌افکن‌ حاصل نمی‌شود، افزود: مشخص نیست چرا هر چند سال یکبار با برنامه‌ریزی عده‌ای، سعی‌ می‌شود در حوزه سینما دودستگی و تفرقه ایجاد شود تا بر اساس آن همان عده بتوانند مدیریت را در دست بگیرند، امکانات جذب کنند و شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

رئیس‌ سازمان سینمایی کشور ادامه داد: اینکه اختلاف نظر، اختلاف دیدگاه، اختلاف عقیده و اختلاف سیاسی وجود داشته باشد، بحثی جداگانه است اما اینکه در سازمان سینمایی گشوده شود و هر کس در چارچوب‌های تعیین شده، کار کند نیز موضوعی قابل تامل است تا اختلاف ها به حداقل برسد.

خزاعی با اظهار تاسف از وجود برخی بد اخلاقی‌ها در عرصه سینمای‌ کشور گفت: سازمان سینمایی متعلق به همه افکار و اندیشه‌هاست‌ و در این دوره مدیریتی نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای فراهم شدن‌ امکان کار عده‌ای خاص از فیلم سازان صورت نگرفته است.

وی یادآور شد: هر کسی بر مبنای اعلام شده‌ بتواند در چارچوب‌ برنامه‌های حوزه‌های مختلف زیر مجموعه سازمان سینمایی، طرح و ایده ارائه کند تا جایی که مقدورات اجازه بدهد، مورد حمایت قرار خواهد گرفت و در این راستا نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد.

جریان سرمایه‌داری‌ شکل گرفته در بحث‌ فیلم‌اولی‌ها در دولت سیزدهم شکسته شد

معاون‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به مشکلات حوزه فیلم‌اولی‌ها و شکل گیری آن بر مبنای سرمایه‌داری اشاره کرد و اظهار داشت: باید برای ورود به این حوزه یک امتیاز به این جریان نامشخص داده می‌شد تا امکان کارگردانی فراهم‌ شود، در این میان آنچه مهم نبود استعداد، تخصص و تجربه فیلمساز بود که در این دولت این جریان شکسته شد.

خزاعی با بیان اینکه در این مسیر، استعداد و توانایی هنرمند بر مسئله سرمایه داری ارجحیت داده شد، گفت: این رویه موجب اعتراضات متعددی نیز شد اما تلاش شد به حواشی توجه نشود و مسیر تعیین شده با قدرت ادامه یابد.

وی افزود: هم اکنون درگاه بنیاد سینمایی فارابی به روی تمامی هنرمندان چه در تهران و چه در شهرستان‌ ها گشوده شده است و در مدت ۲۰ روز از گشایش این درگاه افزون بر ۱۶۰ هنرمند فیلمساز اطلاعات خود را در این فضا به ثبت رسانده اند.

خزاعی امکان حمایت از تمامی افراد ثبت‌ نام شده در سازمان را تا حدودی غیر ممکن دانست اما یادآور شد: با این حال این افراد به عنوان استعدادها و توانمندی‌های نیروی انسانی شناخته شدند که می‌توان در آینده برای حمایت از آنها برنامه‌ریزی کرد.

وی با انتقاد از اینکه‌ تعدادی از اقازاده‌ها با وابستگی‌های سیاسی و جناحی توانسته اند صاحب فیلمسازی شوند، گفت: در حالی فهرست این افراد مشخص است که در بسیاری از شهرستان‌ها با وجود استعدادها و تنها به خاطر نبود شرایط مالی، این افراد نتوانسته‌اند به مرحله ظهور برسند و این‌ با مفهوم عدالت فرهنگی سازگار نیست.

خزاعی با تاکید بر تداوم برنامه‌های اصلاحی در حوزه سینما و ایجاد جریان متفاوت و نو در این عرصه افزود: این جریان و نهضت هم‌اکنون در حال شکل‌ گیری است.

رییس‌ سازمان سینمایی کشور ادامه داد: عده‌ای در سینمای ایران بخواهند یا نخواهند، عمر کاری‌شان به پایان رسیده است‌ و اگر چه این به معنای رد پیشکسوت بودن آنها نیست‌ اما باید اجازه داد تا نیروهای جوان وارد این عرصه شوند.

وی فراهم شدن شرایط برای ورود نیروهای جدید و جوان به عرصه سینمای کشور را ضروری‌ خواند و تصریح کرد: برای این منظور برای نخستین بار در انجمن‌ سینماگران‌ جوان سهمیه‌ فیلمسازی برای نیروهای شهرستانی در نظر گرفته شده و این نوع حمایت در بنیاد سینمایی فارابی نیز تعریف شده است.

رییس‌ سازمان سینمایی کشور افزود: اگر تنوع جدی در مضامین فرهنگی فیلم‌های تولیدی نداشته باشیم بودن‌شک ناموافق خواهیم بود و اگر قرار است فیلم جنوب شهری تهران و فقر را ببینیم و ناامیدی به ما القا شود چرا این تنوع زیبای فرهنگی کشور همچون آیین‌ها، زبان‌ها و قومیت‌ها برجسته و در فیلم‌ به مخاطبان ارائه نشود.

خزاعی، حضور فیلمسازان استانی در بخش اسیب‌های اجتماعی را چندان مناسب ندانست و اظهار داشت: لازم است این گروه از فیلمسازان با وجود تسلط به شرایط فرهنگی منطقه خود، برای معرفی هرچه بهتر این فرهنگ و ایجاد دید بهتر در میان همگان تلاش کنند.

رییس سازمان سینمایی وظایف سینماگران را مختلف و متفاوت‌ بیان و تصریح کرد: مهمترین این مسئولیت‌ها تعهد در مقابل جامعه‌ است که متاسفانه گاهی مورد غفلت واقع شده و قربانی جریان سرمایه داری می‌شود.

وی افزود: مخالفت ما با همین جریان‌های سرمایه‌داری است که با نادیده‌ گرفتن‌ تعهدهای‌ اجتماعی‌ به فرهنگ کشور لطمه می‌زنند و به همین خاطر نیز سر و صداها بالا گرفته است، برخی عادت کرده‌اند در مرکز مبالغ هنگفتی را در قبال همین اقدامات ضربه‌زننده‌ دریافت کنند در حالی که شهرستان‌ها و استعدادهای نهفته در آن ها از این حمایت‌های مالی بی بهره‌ مانده‌اند.

خزاعی تاکید کرد: افرادی که امکانات را خاص خود می‌داند هر قدر هم سر و صدا کنند باید بدانند که برنامه‌های سازمان سینمایی در باره برقراری عدالت فرهنگی با قوت ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت‌های‌ انسانی در حوزه هنری و فیلمسازی چهارمحال و بختیاری کم‌ نظیر است، گفت: در این استان تعدد هنرمندان حرفه‌ای در عرصه‌های‌ مختلف و تکثر آثار تولیدی قابل توجه بوده و به نظر می‌رسد، محرومیت‌ها در بیشتر مواقع موجب رشد شده است.

وی تصریح کرد: استان‌های‌ کمتر برخوردار در مقایسه با استان‌های‌ پیشرفته‌تر از مشکل نبود اندیشه، ایده و هنرمند دور هستند و این موضوع در بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف مشهود است.

رییس سازمان سینمایی به تلاش کشورهای دیگر برای ایجاد هویت در ابعاد مختلف و صرف هزینه‌های هنگفت در برپایی جشنواره‌ها و برنامه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: این تلاش‌ها در بسیاری از موارد بی نتیجه مانده است چراکه این کشورها از داشتن‌ هنرمند و نیروی انسانی خلاق بی‌بهره‌ هستند از این رو باید در فضای جدید ایجاد شده در عرصه فرهنگی، قدر هنرمندان و هنر آنان بیش از گذشته گرامی داشته شود.

وی از هنرمندان به عنوان تنها سرمایه پرافتخار عرصه‌ فرهنگی و هنری یاد کرد و گفت: اگر چنین ظرفیتی وجود نداشته باشد نمی توان روایتگری مناسبی را برای فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران زمین شکل داد و نسل آینده نیز از گذشته امروز ما مطلبی را دریافت نمی‌کند.

خزاعی با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان فیلمساز با وجود کمبودها و ضعف امکانات همچنان عاشقانه و با انرژی در این حوزه فعالیت می‌کنند، افزود: در مجموعه سازمان سینمایی نیز تلاش‌هایی‌ برای ایجاد تغییرات‌ بنیادی و راهگشا در حال انجام است و همان‌ طور که پیش از این نیز گفته شده است، سینمای ایران محدود به ۴۰ یا ۵۰ نفر و یا تهران نیست.

رییس سازمان سینمایی یادآور شد: اگر شعار عدالت محوری در دولت ملاک قرار می‌گیرد نباید محدود به دفترچه‌های سیاسی باشد و باید با حضور میدانی در استان‌ها، شرایط به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد چرا که‌ با ایجاد  شناخت می‌توان برای برنامه‌ریزی مطلوب‌تر و رفع نواقص در بخش‌های مختلف چون بودجه‌ریزی، آموزشگاه های هنری و حمایت از هنرمندان اقدام کرد.

به گزارش ایرنا، در این نشست، جمعی از هنرمندان چهارمحال‌ و بختیاری درخصوص لزوم راه‌اندازی دفاتر انجمن سینماگران جوان در شهرستان‌های‌ لردگان، بروجن، اردل و فارسان، حمایت از فیلمسازان تاریخ محلی، اکران به‌روز فیلم‌های‌ سینمایی در استان‌ها، توجه به تولیدات سینمایی برگرفته از مضامین خرده‌فرهنگ‌ها، افزایش حمایت‌ها از عکاسان و تولیدات این حوزه، ایجاد هم‌افزایی‌ با صدا و سیما و فراهم کردن فرصت دیده شدن هنرمندان استانی، تشکیل کارگروه‌ بررسی تولیدات فیلم کوتاه و فراهم کردن زمینه برای پرداختن‌ به زنان به عنوان اصلی ترین پایه‌های فرهنگی در مناطق مختلف مطالبی‌ را عنوان کردند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری سینما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری سینما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری سینما سازمان سینمایی سرمایه داری برنامه ریزی یادآور شد برنامه ها استان ها عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام

به گزارش خبرنگار مهر، «سینما» یکی از هنرهای هفت‌گانه پرطرفدار در میان عموم مردم است که روزانه اخبار بسیاری را در سرویس‌ها و گروه‌های خبری رسانه‌ها به خود اختصاص می‌دهد و هنرمندان این رشته به ویژه بازیگران سینما، به نوعی زیر ذره‌بین جامعه هستند و به همین دلیل به محلی برای ایجاد حواشی تبدیل می‌شوند. در ادامه درصدد هستیم تا اخبار هفتگی این هنر پرطرفدار و پرحاشیه را به صورتی کوتاه و خلاصه در قالب یک گزارش، پیش‌روی مخاطبان همراه خبرگزاری مهر قرار دهیم.

صدور مجوزهای غیرسینمایی و انتصاب مجدد دبیر جایزه پژوهش سال سینما

تولید فیلم مهمترین بخش چرخه سینما است که با صدور مجوز ساخت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می‌شود و پس از آن فیلمنامه‌ای که مجوز ساخت گرفته، می‌تواند در قالب فیلم تولید شود. در ابتدای هفته گذشته، شورای صدور پروانه ساخت آثار غیرسینمایی با ساخت ۴ عنوان فیلم کوتاه داستانی غیرسینمایی شامل فیلم‌های کوتاه داستانی «خاک» به تهیه‌کنندگی ایمان ایران‌منش و نویسندگی و کارگردانی فرهاد قربان‌پور، «دستبند» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی محمدعلی حسینی‌فر، «سمیه» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی عادل شکوری، «دو دوره گرد» به تهیه‌کنندگی اصغر صادقی، نویسندگی مصطفی رستگاری و کارگردانی اکبر صادقی موافقت کرد.

همچنین، در هفته گذشته قادر آشنا که معاون مطالعات و فناوری‌های نوین سازمان سینمایی است، به دبیری هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد. از هدف جایزه پژوهش سال سینمای ایران، بهبود روابط سینمای ایران با سایر حوزه‌های هنر نام برده شده است.

برگزاری پاتوق فیلم کوتاه/ فیلمسازی با یک ذهن فاجعه‌ساز!

ششمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ ماه در پردیس سینمایی بهمن برگزار شد و در این جلسه ۴ فیلم کوتاه «زوزه» به کارگردانی امیر نجفی، «پَر ویز» به کارگردانی پیمان فخرایی، «کورتیزول» ساخته دانیال نوروَش و «فلس» به کارگردانی هومن نادری به نمایش درآمدند و سپس مرتضی‌علی عباس‌میرزایی کارگردان و منتقد سینما به‌عنوان کارشناس با حضور عوامل فیلم‌ها به نقد این آثار پرداختند.

پیمان فخرایی کارگردان فیلم کوتاه «پر ویز» درباره تجربه ساخت این فیلم گفت: «پر ویز» فیلم اول من است، ما ابتدا کار را با تئاتر شروع کردیم. فیلمنامه «پر ویز» را چند سالی در ذهنم داشتم و در اولین فرصت آن را ساختم. این تجربه از چند وجه خیلی به من کمک کرد که رهایی در تفکر از آن جمله بود. ایده فیلم از آن جایی آمد که در زمان دانشجویی در کافه کار می‌کردم و مدیر کافه روی بهداشت حساس بود اما من می‌گفتم مثلاً اگر مگسی روی غذا بنشیند، غذایش را بخورد و برود، چه کسی می‌بیند و اصلاً مگر چه می‌شود؟ با توجه به اینکه ذهن فاجعه‌سازی هم دارم همیشه وقتی در آنجا سالاد درست می‌کردم و مگسی در آنجا بود، به این فکر می‌کردم که مدیر کافه الان سر می‌رسد! همانجا بود که فکر کردم چقدر زندگی مگس‌ها سخت است، چقدر استرس دارند. این استرس مگس‌ها برای من مهم بود و آن را زمینی کردم.

عباس‌میرزایی درباره مواجهه‌اش با فیلم‌کوتاه «پر ویز» گفت: یک فیلم کمدی یا یک فیلم فانتزی موفق به نظرم ناشی از این است که فیلم‌سازش ذهن خلاق و موفقی داشته و در این فیلم از همه نمادها استفاده شده است و به نظر می‌رسد کارگردانش هم آدم بامزه‌ای است. من حس می‌کنم آدم‌هایی سراغ کمدی و فانتزی می‌روند که جهان آنها با جهان ما خیلی متفاوت است.

تغییر ناگهانی دبیر جشنواره اقوام!

در حالی که دبیر جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، کمال تبریزی بود اما در روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه که نشست خبری این جشنواره برگزار می‌شد، کمال تبریزی حضور نداشت و گفته شد که او به دلیل مشغله کاری و تغییراتی که در تاریخ برگزاری جشنواره پیش آمده، از این سمت کناره‌گیری کرده است. البته دبیرخانه این جشنواره در ابتدای راه، با همراهی تعدادی از کارگردانان تبریزی همچون کمال تبریزی و برادران ارک آغاز به کار کرد اما با حواشی که درباره مالکیت این جشنواره (در سکوت خبری) پیش آمد، حالا در نشست خبری خبر کناره گیری کمال تبریزی رسانه‌ای می‌شود. جالب این‌جاست که تعداد بسیاری از هنرمندان به دلیل حضور تبریزی بود که به حضور ترغیب شده بودند.

حال در نشست خبری اعلام شد که با توافق شورای سیاستگذاری، در روزهای آینده نام دبیر افتخاری جشنواره را اعلام خواهد شد.

عاشقانه شمس و مولانا از کمدی‌های سبقت گرفت

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در هفته‌ای که گذشت، بالاخره به اکران سینماها رسید و این فیلم از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه روی پرده سینماها رفت که با فروشی جالب توجه همراه بود. این در حالی بود که پیش فروش روز نخست اکران این فیلم توانست رکوردی کم سابقه بزند و سبب شد تا محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران ایران با ابزار خرسندی از موفقیت فیلم «مست عشق» در جلب نظر مخاطبان سینما بیان کند: فیلم سینمایی «مست عشق» ساخته حسن فتحی که از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفته است در پیش‌فروش بلیت‌هایش توانست رکوردزنی کند که این اتفاق برای سینمای ایران اتفاق مهمی محسوب می‌شود.

همچنین، در حالی که «تمساح خونی» پرفروش‌ترین فیلم دو هفته گذشته بود، از میانه هفته که «مست عشق» به اکران رسید، این رتبه به فیلم سینمایی «مست عشق» اختصاص یافت. میزان فروش این فیلم نیز قابل توجه است و با وجودی که این فیلم از روز چهارشنبه به چرخه فروش سینما راه پیدا کرد، تا عصر جمعه ساعت ۱۸، با فاصله‌ای یک میلیاردی از «تمساح خونی» (در هفته گذشته‌اش)، ۱۴ میلیارد و ۴۵۵ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخت.

در «مست عشق» که به نویسندگی فرهاد توحیدی و به تهیه‌کنندگی مهران برومند ساخته شده، بازیگران مطرح سینمای ایران و ترکیه در این اثر گرد هم جمع شده اند به شکلی که این فیلم یکی از پرستاره ترین آثار سینمایی چند سال محسوب می‌شود؛ پارسا پیروزفر بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران نقش مولانا را بازی می‌کند و شهاب حسینی نیز با گریمی متفاوت نقش شمس تبریزی را عهده دار شده است. همچنین هانده ارچل ستاره تلویزیون و سریال‌های ترکیه است که نقش کیمیا خاتون (دختر خوانده مولانا) را بازی می‌کند.

حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، بوراک توزکوپاران بازیگر مطرح سینمای ترکیه در نقش سلطان ولد (پسر بزرگ مولانا)، بوران کوزوم دیگر بازیگر مطرح ترکیه نقش علاءالدین (پسر مولانا) را بازی می‌کند، بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرا خاتون (همسر مولانا)، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر و خالد ارگنچ ستاره مطرح ترکیه و از بازیگران محوری سریال «حریم سلطان» در نقش پدر مولانا، از دیگر بازیگران ترکی این فیلم هستند.

فیلم پرویز دهداری راهی اکران آنلاین شد

علیرغم اینکه پیش‌بینی می‌شد فیلم سینمایی «پرویز خان» که به داستان مربی گری پرویز دهداری یکی از تاثیرگذارترین مربی‌های تیم ملی فوتبال ایران می‌پردازد، در اکران موفق باشد، این‌گونه نشد و در جایگاه پایینی در جدول فروش قرار گرفت. به همین دلیل هفته گذشته خبر رسید که فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

فیلم جدید عادل تبریزی با بازی سحر دولتشاهی و حامد بهداد

عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است. فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم های پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه» نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

پخش «هفت» در فضایی نوستالژیک

روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بود که خبر رسید سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از جمعه شب ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود. همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 6089286

دیگر خبرها

  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»