Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که حالا در آستانه بازگشت به چمپیونزلیگ قرار دارد برای تقویت هر چه بیشتر تیم به دنبال جذب بازیکنان بیشتری است و میکل آرتتا به مدیریت باشگاه اطلاع داده که خریدهای تا این لحظه جواب نیازهای او را نخواهد داد.

بعد از آنکه میکل آرتتا با جذب دو مهره تهاجمی، گابریل ژسوس و فابیو ویرا، خیالش از بابت فاز حمله را تا حد زیادی راحت کرد حالا به دنبال تقویت خط میانی آرسنال با چند مهره باکیفیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به این‌منظور به مدیریت باشگاه اطلاع داده که خواهان خرید سرگئی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو و یوری تیلمانس از لسترسیتی است.

رسانه‌های ایتالیایی اخیرا گزارش دادند که آرسنال برای جذب میلینکوویچ ساویچ یک پیشنهاد 55 میلیون یورویی به لاتزیو ارائه داده. اما لاتزیو برای واگذاری ستاره 27ساله صرب خواهان 65 میلیون یورو است. باید دید فشارهای آرتتا، مدیریت آرسنال را به این نتیجه می‌رساند که به خواست لاتزیو گردن بگذارند؟

آرتتا همچنین خواهان جذب یوری تیلمانس بلژیکی از لستر شده است. این ستاره 25ساله بلژیکی سال گذشته یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. شاید خرید تیلمانس برای آرسنال راحت‌تر از میلینکوویچ ساویچ باشد چرا که او در سال آخر قراردادش با لستر قرار دارد و روباه‌ها احتمالا سرسختی کمتری بر سر قیمت واگذاری‌اش نشان خواهند داد.

یکی از بزرگترین مشکلات آرسنال و آرتتا در جذب این دو هافبک این است که منچستریونایتد هم روی هر دوی آنها دست گذاشته. از طرف دیگر چلسی هم به دنبال جذب ملینکوویچ ساویچ است. آرتتا اما مصمم است دو مهره مد نظرش را فصل بعد در اختیار داشته باشد تا بتواند آرسنالی قدرتمند را روانه اروپا کند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم

سال 1998 در چنین روزی و از چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، آرسنال با پیروزی 4 بر 0 مقابل اورتون موفق شد اولین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس و یازدهمین قهرمانی در تاریخ رقابت های لیگ انگلستان را مسجل کند.

دانلود (13.3MB)

دیگر خبرها

  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی