Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس اداره کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در سه‌ماهه اول سال حدود ۸۷۸ هزار و ۳۶۶ تن کالا در استان اردبیل جابه‌جا شده و وضعیت  حمل‌ونقل کالا و بار در استان کاملاً عادی و روان است.

وحید میرمحمدی ۱۴ تیر در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالای شهرستان مشکین‌شهر تصریح کرد: در فصل بهار ۶۱ هزار و ۷۷۹ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است و این میزان در مدت مشابه سال گذشته حدود ۷۱ هزار و ۵۵۷ برگ بارنامه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار بیشترین صدور برگ بارنامه را در سه‌ماهه گذشته  به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل عمده کالاهای صادر شده را سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، شمش آهن، گندم، ام‌دی‌اف، آب‌معدنی، گازوئیل و بنزین برشمرد و بیان کرد: شهرستان اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار بیشترین میزان حمل کالا را در بین سایر شهرستان‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

میرمحمدی فعالیت ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: بیش از ۱۲ هزار راننده در حوزه کالا در حال خدمات‌رسانی به مردم استان هستند.

وی از فعالیت ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان  و ۲ پایانه کالا در استان اردبیل خبر داد و گفت: رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌ها را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا دراسرع‌وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راهداری و حمل ونقل جاده ای بارنامه استان اردبیل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

زین‌العابدین گنج‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

وی افزود: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: در این مدت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده است که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

گنج‌خانلو ادامه داد: همچنین ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی صادرات از گمرک زنجان گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحدهای صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش پیدا کند.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزنی ۴۲ درصد کاهش دارد.

کد خبر 748375

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز