Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرفکر می کنید که به اندازه کافی در اینستاگرام فعالیت ندارید و به اندازه رقیبان خود تالش نمی کنید، وقت آن رسیده که روش خود را برای به رسیدن به فالور واقعی بیشتر تغییر دهید. ما در این مقاله شما را با خرید فالوور اینستاگرام به روش اصولی و بدون ریسک برای اکانت شما آشنا می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اینستاگرام در طول زمان به مکانی برای تجمع افراد، ارگان ها و حتی مطرح شدن برند ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه قدرت فالوور اینستاگرام به حدی زیاد است که می تواند نه تنها فالوورهای شما را افزایش بدهد بلکه فالوورهای شما تبدیل به مشتریان پرو پا قرص کند.

 

اگرفکر می کنید که به اندازه کافی در اینستاگرام فعالیت ندارید و به اندازه رقیبان خود تالش نمی کنید، وقت آن رسیده که روش خود را برای به رسیدن به فالور واقعی بیشتر تغییر دهید. ما در این مقاله شما را با خرید فالوور اینستاگرام  به روش اصولی و بدون ریسک برای اکانت شما آشنا می کنیم.

 

راهکارهای طلایی افزایش فالوور اینستاگرام

 

هر چه فالوور اینستاگرام شما بیشترباشد، فروش و ارتباطات شما با مخاطبانتان قطعا بیشتر است. همانطور که شروع هر کاری می تواند دشوارترین قسمت باشد برند شما هم به عنوان یک برند نوپا ممکن است با مشکالتی روبرو شود.نتایج استفاده ازربات ها یا فعالیت های اغراق آمیز ممکن است در کوتاه مدت شما را شگفت زده کند،اما در طول زمان به اکانت اینستاگرام شما آسیب می زند. پس راهکار چیست؟!

 

.1تقویم محتوایی داشته باشید

مهم ترین و اولین استراتژی این است که محتوای خود را بر طبق یک برنامه زمانی مشخص انتشار دهید. هیچ چیز به اندازه انتشار محتوا در زمان های پراکنده مخاطبان شما را فراری نمی دهد. پس هر چه زودتر تقویم محتوایی خود را طراحی کنید و با برنامه رشد کنید.

تقویم محتوایی علاوه بر نظم در انتشار محتوا یا داشتن محتوایی جذاب و تخفیفات برای مناسبت های گوناگون، به شما کمک می کند تا تنوع محتوایی داشته باشید چه در استفاده از ابزارهای مختلف اینستاگرامی چه در استفاده محتوا و متن های منتشر شده توسط شما.

 

.2اسپانسر کمپین های تبلیغاتی شوید

 

برای اینکه بتوانید برند خود را در اینستاگرام مطرح کنید، می توانید درکمپین های مختلف اینستاگرامی شرکت کنید. مثلا اسپانسر یک کمپین بشر دوستانه مانند یک خیریه یا کمپین حمایت از زنان بدسرپرست شوید البته این روش هزینه هایی هم با خود در بر دارد. همچنین می توانید مسابقاتی را طراحی کنید و با دادن هدایا وآفرهای مختلف مخاطبان را پایبند خود کنید.

بهترین روش برای اینکه کمپین تبلیغاتی موفقی داشته باشید خرید ویو اینستاگرام و خرید دایرکت اینستاگرام است که باعث می شود کمپین تبلیغاتی موفقی داشته باشید همچنین پیج جذاب برای افزایش فروش و فالوور داشته باشید.

 

.3اکانت اینستاگرام خود را در همه جا به نمایش بگذارید

 

برای تاثیر گذاری بیشتر،  لینک آدرس اینستاگرام خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به انتشار دهید. برای مثال می توانید در سایت خود، وبلاگ ها یا سایر شبکه های اجتماعی ادرس اینستاگرام تان را بگذارید تا تعامل هر چه بیشتری را بتوانید به سوی خود جذب کنید.

 

.4محتواهایی که فالوورهای اینستاگرام دوست دارند

 

آزمون و خطا در این مرحله بسیار مهم است. بعد از مدتی متوجه خواهید شد که چه محتواهایی مورد توجه مخاطبین قرار می گیرد. برای این کار مطابق با جدیدترین ترند های اینستاگرام پیش بروید برای مثال از فیلتر ها یا طراحی های جدید اینستاگرام در تولید محتوای خود استفاده کنید.

 

.5از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

 

یکی از رموز کشف فالور واقعی هشتگ ها هستند. هشتگ ها محتوای شما را به دریایی از پست های مرتبط متصل می کنند.

 

برای شروع از هشتگ های کم رقابت استفاده کنید تا محتوای شما بازخورد بیشتری داشته باشد. در صورتی که پست شما مورد توجه مخاطبین آن هشتگ قرار گیرد دنبال کنندگان شما افزایش می یابد.

 

.6محتوای خود را از نظر بصری جذاب کنید

 

علاوه بر اینکه محتوایی که تولید می کنید باید قوی و پربار باشد. باید از لحاظ بصری، گیرایی و جذابیت داشته باشد.

 

مخاطبی که به اکانت شما وارد میشود باید آنقدر با ظاهر صفحه شما تحت تاثیر قرار بگیرد تا مشتاق به دیدن بقیه پست های شما شود.

 

.7خرید فالور واقعی اینستاگرام

 

و اما روش آخر که جزو بهترین روش ها برای افرادی است که مایل اند راه میان بر را برای افزایش فالور اینستاگرام امتحان کنند خرید فالور صد درصد واقعی از سایت....است.

 

شما به راحتی در کوتاه ترین زمان و بدون اینکه با مشکلی روبرو شوید می توانید با خرید فالور واقعی پیشرفت چشمگیری در کسب و کار خود داشته باشید و جان تازه ای به پیج تان دهید.

 

سخن پایانی

در این مقاله از روش‌های مختلف افزایش بازده پیج اینستاگرام صحبت کردیم، از خرید ویو اینستاگرام گفتیم تا تولید محتوای مخاطب پسند. در پایان برای رسیدن به مخاطبین هدف فعال باید تلاش کنید و از افراد متخصص مشورت بگیرید. اما فراموش نکنید به هیچ وجه از ربات ها برای افزایش فالوور خود و سرعت بخشید به رشد پیج خود در اینستاگرام استفاده نکنید چرا که هم پسورد اکانت خود را باید در اختیار این گونه ربات ها قرار دهید هم با افزایش ناگهانی فالوورهایتان احتمال شادوبن شدن یا بسته شدن اکانت خود را افزایش خواهید داد.

 


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فالوور اینستاگرام داشته باشید هشتگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

همسر ایرانی ژوزه مورایس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری